undefined
MV:


曲名Silk就很耐人尋味了
誰知道歌詞更讓人困惑
不過我想這次Crywolf應該是想表達一種像絲綢般纏繞戀人雙方的愛情吧~


Silk 絲綢

And I'll envelop you when all is said and done
當一切都塵埃落定時我會封印對妳的記憶

I will know you, I will feel your every touch
我會了解妳,我會感受妳的每個撫觸
And in the wild I can hear your gentle call
而在狂野中我可以聽見妳溫柔的呼喊
I could know you, I could show you I'm enough
我可以了解妳,我可以向妳展示我已滿足

And I'll devour you and finally know your love
而我會吞噬妳並理解妳的愛
I will taste it in your muscle cords
我會在妳的肌肉紋理中嘗到
Feel it in the way you fill me
以妳填補我空虛的方式來感受
When the saints of hell surround me all at once
當地獄中的聖人全都圍繞在我身旁
I will tell them what you told me
我會告訴他們妳所說的話
"Everything deserves to live on once it's gone"
每一個事物都值得留名千古,即便它已消逝

And I'll envelop you when all is said and done
當一切都塵埃落定時我會封印對你的記憶
I will hold you, I will feel your every touch
我會抱緊你,感受你每一個撫觸
And in the quiet I can hear you like a flood
而在一片寂靜中我可以聽見你如洪水般洶湧
I could know you, I could feel you in my lungs
我可以了解你,我可以感受你在我的呼吸之中

And you'll devour me and finally know this love
而你會吞噬我並理解這份愛
You will taste it in these muscle cords
你會在我的肌肉紋理中嘗到
Feel it in the way I fill you
以我填補你空虛的方式來感受

And when the saints of hell surround you all at once
當地獄中的聖人全都圍繞在你身旁
You just tell them what I told you
你只需要告訴他們我所說的
"Everything deserves to live on once it's gone"

每一個事物都值得留名千古,即便它已消逝

Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()