close

undefined
MV
 

等了好久終於有時間處理送上來的工作了~~~

希望大家會喜歡這首有人私下委託的

Smoke & Fire囉XD
真的很好聽呢!


Smoke & Fire
沒有你就沒有我


I've fallen over
我已墜入情網
Reach out and take my hand
來到我身旁並牽起手吧
If you were sober
如果你夠清醒的話

Baby, then you'd understand
寶貝,你就會理解

Now without you, I'm a ghost
現在沒有你,我就是具空殼

Even in the danger zone, no
即使我們身在危險之中,不

We can make it through our fear
我們能克服心中的恐懼


I'mma walk right through the smoke and fire
我會赴湯蹈火,不惜一切代價
When it comes down to the wire, now
當一切已屆臨危險邊緣,現在

You don't have to stand alone
你不必獨自面對

And I know they say with smoke there's fire
而我知道他們說無風不起浪,事出必有因
But I like the way it gets me higher with your love
但我就喜歡你那讓我興奮的愛火

I'm smoke, you're fire
你燃起了因,而我是果

I'm smoke, you're fire
我是煙,而你是火
I'm smoke, you're fire
沒有你,就沒有我

Learning slowly
不要操之過急

It's me inside your lungs
是我在你心裡低語
When you hold me
當你抱緊我

Your taste is on my tongue
你的甜蜜就在我舌尖流竄

You're the one I need the most
你就是我最需要的人

When I'm in the danger zone, no
當我身處於危險之中,不

We can make it through our fear
我們能克服心中的恐懼

I'mma walk right through the smoke and fire
我會赴湯蹈火,不惜一切代價
When it comes down to the wire, now
當一切已屆臨危險邊緣,現在

You don't have to stand alone
你不必獨自面對

And I know they say with smoke there's fire
而我知道他們說無風不起浪,事出必有因
But I like the way it gets me higher with your love
但我就喜歡你那讓我興奮的愛火

I'm smoke, you're fire
你燃起了因,而我是果

I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
我-我-我-我,我是煙,而你是火
I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
沒-沒-沒-沒,沒有你,就沒有我
Yeah!
耶!
You're fire
你是那股烈火

I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
燒-燒-燒-燒,燒盡了平原且點燃了我

I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
沒-沒-沒-沒,沒有你,就沒有我
I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
我-我-我-我,我是煙,而你是火
I-I-I-I, I'm smoke, you're fire
沒-沒-沒-沒,沒有你,就沒有我

- Luthian -

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()