undefined
字幕MV:
http://www.bilibili.com/video/av3301325/

官方MV:



Roots 根源


Don’t throw stones at me
不要對著我丟石頭
Don’t tell anybody
不要告訴任何人
Woah, woah, woah
Trouble finds me, woah
惹禍上身
All the noise of this
一切雜音的源頭
Has made me lose my belief
使我失去我的信仰
Woah, woah, woah

I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源

Had to lose my way必須讓我自己迷失
To know which road to take
才能知道如何抉擇
Woah, woah, woah
Trouble found me, woah
惹禍上身
All I look forward
舉目所及
Washed away by a wave
都被海浪沖刷而逝
Woah, woah, woah

I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源

I know it’s gotta go like this, I know
我知道事情可能朝向這方面發展,我知道
Hell will always come before you grow
陰影會隨著你的成長而壯大
Trouble found me, trouble found me
惹禍上身,惹禍上身
I know it’s gotta go like this, I know
我知道事情可能朝向這方面發展,我知道
Hell will always come before you grow
陰影會隨著你的成長而壯大
Trouble found me, trouble found me
惹禍上身,惹禍上身

I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源
Another day, another door
不一樣的日子,不一樣的門
Another high, another low
不一樣的高度,不一樣的低點
Rock bottom, rock bottom, rock bottom
最底層,最底層,最底層
I’m going back to my roots
我回到我的根源


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()