undefined
MV:


Blank Space可以說是Taylor讓人大吃一驚的一部MV
 www
因為她在裡面大擺脫以往的形象演出一個恐怖情人(?)
最後還變身女巫下咒
不過這首其實是她在諷刺媒體們每次都說她與男友分手就把他們寫進歌詞來報復而產生的~但Tay也展現了很了得的戲胞,或許大舉進軍電影界有望(!??)
廢話不多說了!來看歌詞吧WWWW
(看到最底有小驚喜=w=不看會後悔)

Blank Space 空位

Nice to meet you, where you been?
真高興見到你,以前怎麼都沒遇到過?
I could show you incredible things 
我可以秀給你看一些令人難以置信的事物
Magic, madness, heaven sin 
魔法,瘋狂,極樂的罪惡
Saw you there and I thought 
看到你在那,我心想
Oh my God, look at that face 
我的天,看看那臉龐
You look like my next mistake 
你看起來就像我將犯下的另一個美麗錯誤
Love's a game, want to play? 
愛情是一場遊戲,想要玩一局嗎?
New money, suit and tie 
成堆的財富,穿著光鮮亮麗
I can read you like a magazine 
不須探究交心,如雜誌般隨意翻閱你
Ain't it funny, rumors, lie 
這些可笑的流言蜚語
And I know you heard about me 
我想你早已聽說
So hey, let's be friends 
所以,我們先當朋友吧
I'm dying to see how this one ends 
我很期待這次是如何結束的
Grab your passport and my hand 
抓起你的護照,牽起我的手
I can make the bad guys good for a weekend 
我可以讓壞男孩服服貼貼一個週末

So it's gonna be forever 
所以這將是永遠
Or it's gonna go down in flames 
或者於火花中殞落
You can tell me when it's over 
當這一切已經玩完,你可以告訴我
If the high was worth the pain 
瘋狂戀情後的痛苦總是值得的
Got a long list of ex-lovers 
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane 
他們會告訴你我是喪心病狂
'Cause you know I love the players 
但你要知道我就是喜歡情場玩咖
And you love the game 
而你也是其中一員

'Cause we're young and we're reckless 
就因為我們年少輕狂且行事魯莽
We'll take this way too far 
我們將進展神速
It'll leave you breathless 
這可能會甜蜜到使你窒息
Or with a nasty scar 
或遺留一道討厭的傷疤
Got a long list of ex-lovers 
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane 
他們會告訴你我是喪心病狂
But I've got a blank space baby 
但我永遠會留下一個空位,寶貝
And I'll write your name 
來寫下你的大名 

Cherry lips, crystal skies 
櫻桃紅脣,澄澈天空
I could show you incredible things 
我可以秀給你看一些令人難以置信的事物
Stolen kisses, pretty lies 
偷心之吻,美麗謊言
You're the king baby I'm your Queen 
如果寶貝你是國王我就是你的皇后
Find out what you want 
說出你的要求
Be that girl for a month 
我就會為你實現一切
Wait the worst is yet to come, oh no 
但最糟的狀況已悄悄來臨
Screaming, crying, perfect storm 
大叫,哭泣,風暴儼然成形
I can make all the tables turn 
我可以掀了所有桌子
Rose gardens filled with thorns 
讓玫瑰園長滿荊棘
Keep you second guessing like 
猜想你的反應應該是
"Oh my God, who is she?"
「我的天,她是誰?」
I get drunk on jealousy 我被妒忌,灌醉迷離
But you'll come back each time you leave
但每次分離後你總是會回來
'Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream 
因為親愛的我是偽裝成白日夢的夢魘

So it's gonna be forever 
所以這將是永遠
Or it's gonna go down in flames 
或者於火花中殞落
You can tell me when it's over 
當這一切已經玩完,你可以告訴我
If the high was worth the pain 
瘋狂戀情後的痛苦總是值得的
Got a long list of ex-lovers 
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane 
他們會告訴你我是喪心病狂
'Cause you know I love the players 
但你要知道我就是喜歡情場玩咖
And you love the game 
而你也是其中一員

'Cause we're young and we're reckless 
就因為我們年少輕狂且行事魯莽
We'll take this way too far 
我們將進展神速
It'll leave you breathless 
這可能會甜蜜到使你窒息
Or with a nasty scar 
或遺留一道討厭的傷疤
Got a long list of ex-lovers
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane他們會告訴你我是喪心病狂
But I've got a blank space baby 
但我永遠會留下一個空位,寶貝
And I'll write your name 
來寫下你的大名 

Boys only want love if it's torture 
男孩們只想要愛情,當它成為一種折磨
Don't say I didn't say I didn't warn ya 
不要說我從來沒警告過你
Boys only want love if it's torture
男孩們只想要愛情,當它成為一種折磨
Don't say I didn't say I didn't warn ya 
不要說我從來沒警告過你

So it's gonna be forever
所以這將是永遠
Or it's gonna go down in flames 
或者於火花中殞落
You can tell me when it's over 
當這一切已經玩完,你可以告訴我
If the high was worth the pain 
瘋狂戀情後的痛苦總是值得的
Got a long list of ex-lovers 
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane 
他們會告訴你我是喪心病狂
'Cause you know I love the players 
但你要知道我就是喜歡情場玩咖
And you love the game
而你也是其中一員

'Cause we're young and we're reckless 
就因為我們年少輕狂且行事魯莽
We'll take this way too far
我們將進展神速
It'll leave you breathless 
這可能會甜蜜到使你窒息
Or with a nasty scar 
或遺留一道討厭的傷疤
Got a long list of ex-lovers 
前任情人們排列成一長串清單
They'll tell you I'm insane 
他們會告訴你我是喪心病狂
But I've got a blank space baby 
但我永遠會留下一個空位,寶貝
And I'll write your name 
來寫下你的大名 


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()