undefined
「White Lies」
意為善意的謊言

如同歌曲裡的男主角
他並不想傷害任何人
只想給予女主角最好的
成全她的幻想
但畢竟沒有人是完美的
所以只能說是一時的完美幻象
時間到了仍要打回原形


MV

White Lies

完美幻象


Don't tell nobody
不要告訴任何人
We're at some party
我們去了些派對
It's late
時間已晚
I know a place where we can go
我知道一個地方可以讓我們暫時休息
My hands on your body
我的手撫上妳的身體
Your conscience calling
妳的理智響起了警鐘
Baby, just ignore it
寶貝,就忽略它
Come on
來吧
 
Oh, ooh girl
喔,嗚女孩
Forget all of the things that you know about me
忘卻所有妳對我的瞭解吧
That you know about me
那些妳對我的瞭解
Lay low
保持低調
Oh we can take it slow
喔我們可以慢慢來
But you'll be leaving with me
但妳一定會跟隨我離開
Oh
 
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻象
If you can give me one night
如果妳可以給我一晚的時間
We don't need a reason 
我們不需要任何
Why, why, why
理由,理由,理由
We're doing it
我們在做
Right, right, right
正確的事
White lie
完美幻象
I'll show you my worst side
我會坦承我的黑暗面
We're going through the morning light
我們將會攜手迎向晨曦
Doing it right, right
導向正軌,軌
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻象
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個美麗謊言
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻象
 

Eyes wide I'm falling
震驚地向下摔落
I guess you're stalling
我猜你正在猶疑
Thoughts of you are killing me
妳的想法正在扼殺我
Come on
來吧
TV keeps screaming
電視持續尖叫
It's like we're dreaming
彷彿我們仍在夢中
We can keep this going until dawn
我們可以持續直到天明
 
Oh, ooh girl
喔,嗚女孩
Forget all of the things that you know about me
忘卻所有妳對我的瞭解吧
That you know about me
那些妳對我的瞭解
Lay low
保持低調
Oh we can take it slow
喔我們可以慢慢來
But you'll be leaving with me
但妳一定會跟隨我離開
Oh
 
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻象
If you can give me one night
如果妳可以給我一晚的時間
We don't need a reason 
我們不需要任何
Why, why, why
理由,理由,理由
We're doing it
我們在做
Right, right, right
正確的事
White lie
完美幻象
I'll show you my worst side
我會坦承我的黑暗面
We're going through the morning light
我們將會攜手迎向晨曦
Doing it right, right
導向正軌,軌
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個美麗謊言
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻象
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個美麗謊言
'Cause I can be a white lie
因為我可以成為一個完美幻

- Luthian x 夜夜生歌 -
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()