undefined
MV

Darkside

黑暗面


Some days I can't get out of my head
在有些日子我無法擺脫腦中的桎梏
That's just the dark side of me
它們只是我的黑暗面
Some nights, it's hard for me to fall asleep
在某些夜晚,這些記憶讓我難以成眠
That's just the dark side of me
它們只是我的黑暗面
If you ever ever call my name, name
如果你曾喚起我的名,我的名
You will find out that we're both the same
你就會發現我們都是同路人
When the lights go out, I need to know
當燈光暗下,我需要知道
Are you afraid of the dark?
你害怕黑暗嗎?
I'm not afraid of the dark
我並不害怕


I am not afraid, I am not afraid ('fraid)
我並不害怕,我並不害怕 (怕)
Sick off the oppression and all the hate (hate)
厭煩於所有的壓迫與仇恨 (恨)
Money and the power, social rank (rank)
金錢與權力,社會地位 (地位)
Lot of pride now, not enough loyalty (ooh, yeah)
太過驕傲,卻不夠忠誠 (喔,耶)
Had to change my life for the better things (yeah)
該為了更崇高的理想而改變了 (耶)
Had to boss up and overcome adversity (yeah)
必須提升實力來克服難關(耶)
I put my brother in position (position)
我讓我的兄弟各就各位
I know some didn't see the vision (see the vision)
我知道有些人看到了未來(看見未來)
I'm just livin' by tradition
我只是依循傳統生活
And I'd die for my respect (respect)
而我會帶著尊嚴死去(死去)
And I'd die for my Patek ('tek, 'tek)
並為了我的百達斐麗而死 (死,死)
You might die for disrespect
你也許會不帶尊嚴的離世
And I'm not afraid ('fraid)
我並不害怕 (怕)
Last time I checked, I ain't ever been scared of nobody
上次我檢查時,我並不害怕任何人任何事物
I wanna know, when it get real (real)
我想知道,當這一切成真 (真)
Who gon' be out on the front line in the field? (Field)
誰會挺身而出站到隊伍最前線? (最前線)
Who gon' be there for the good times and the bad?
誰會陪著你出生入死不論好與壞
I'm already knowin' ain't nobody got my back
我已經知道沒有人能做我的堅強後盾


Some days I close my eyes and fade away
在有些日子我閉上眼且隱身於暗處
And I fade away
隱身暗處
That's just the dark side of me
這只是我心中的黑暗面
Some nights all the colors turn to grey
在某些日子所有的色彩都是黯淡的灰色
Some nights all the colors turn to grey
在某些日子所有的色彩都是黯淡的灰色
Just like the dark side of me
就像我心中的灰暗角落
I'm not afraid of the dark
我並不害怕黑暗


I went way beyond anyone's expectations
我的成就遠超過任何人的期待
Got the 'Rarri turned on just in case we're racin'
坐上了法拉利啟動引擎因為我們正在競賽
I was already in the third gear by the time niggas hatin'
當你們這些黑鬼在對我投以仇恨時我已經到了三檔了
Who gon' be in the field for me when I make it?
誰會在戰場上陪伴我當我達到目標時?
Started off in the trenches, how I'ma ever go pop?
始於地下的戰役,我為何要讓它浮上檯面?
Already on the moon, already with the goons
已經到達月球,與殺手同行
Already on shrooms (already on shrooms)
早就遊走於瘋狂與迷離(瘋狂與迷離)
I'm already on Easter, I'm already as a teacher
我老早就復活,已經是個導師了
Watch for the throne, I'm like Yeezus
劍指王冠,我就像「伊」蘇基督
They tryna clone me, thinkin' I don't see 'em
他們試著拷貝我,以為我沒有發現
They take subliminal shots thinkin' we don't hear 'em
他們認為我們聽不到他們潛意識裡的抱怨
I'm one-of-a-kind, that's how I'm gon' kill 'em
我是個仁慈的王,這也是為什麼我將殺了他們


I've got a human heart
我並不是泯滅人性
I've got a human heart
我還保有著人之本心
Are you afraid of the dark?
你害怕黑暗嗎?
The dark, the dark
黑暗,黑暗
The dark, the dark, the dark
黑暗,黑暗,黑暗
I've got a human heart
我並不是泯滅人性
I've got a human heart
我還保有著人之本心
Are you afraid of the dark? The dark
你害怕黑暗嗎?黑暗
The dark, the dark
黑暗,黑暗
The dark, the dark, the dark
黑暗,黑暗,黑暗


Some days I close my eyes and fade away
在有些日子我閉上眼且隱身於暗處
And I fade away
隱身暗處
That's just the dark side of me

這只是我心中的黑暗面
Some nights all the colors turn to grey
在某些日子所有的色彩都是黯淡的灰色
Some nights all the colors turn to grey
在某些日子所有的色彩都是黯淡的灰色
Just like the dark side of me
就像我心中的灰暗角落
I'm not afraid of the dark
我並不害怕黑暗
The dark, the dark, the dark
黑暗,黑暗,黑暗
I'm not afraid of the dark
我並不害怕黑暗
The dark, the dark, the dark
黑暗,黑暗,黑暗
I'm not afraid of the dark
我並不害怕黑暗

註解:
1.Patek:頂級鐘錶品牌
Patek Philippe的簡稱
2.Yeezus:「鬧事王」肯伊伊斯威特的最新專輯名稱,結合他的自稱YEEZY與耶穌JESUS,
簡而言之就是說自己是饒舌之神的意思

- Luthian -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()