undefined

也是粉絲所點
據說是想了解這首歌的含意



這首歌真的很難懂啊老兄
不過根據訪問至少可以知道他是想表達毫不後悔的意思啦


Tattoo In Reverse
毫不後悔

 
So fuck your Bible and your Babel
所以去你的聖經與巴別塔
Make a psalm into my dirty bomb
做一首有關我引起混亂的聖歌吧
So dance, motherfucker, dance
所以跳舞吧,混蛋,跳舞吧
Racing through red lights
盡情奔馳闖紅燈吧
 
I'm unstable, I'm not a show horse
我是激進份子,不是虛有其表
I can't be bridled, of course
我無法被約束,當然的
I'm outstanding, I'm unregretted
我鶴立雞群,從不後悔
I got tattooed in reverse 
我有想抹滅的刺青
Woah, in reverse
喔啊,想抹滅的
 
You can't play this game and host all the pieces
你不可能參與賭局卻又想要一手王牌
Hold your breath and just wait
屏氣凝神地等待
Someone else will pay for your sins
總有人會贖下你的罪孽
Not convinced by the cast to the same
但不保證會是同一人
My goddamned puppeteers
那他X的該死操偶師
 
Woah! 
喔啊!
Woah!
喔啊!
 
I'm unstable, I'm not a show horse
我是激進份子,不是虛有其表
I can't be bridled, of course
我無法被約束,當然的
I'm outstanding, I'm unregretted
我鶴立雞群,從不後悔
 
I got tattooed in reverse 
我有想抹滅的刺青
Woah,got tattooed in reverse 
喔啊,有想抹滅的刺青
Woah, in reverse
喔啊,想抹滅的
 
Your confession means nothing
你的困惑毫無幫助
So fuck your attrition
所以去你的不真心懺悔
There ain't nothing in my hourglass
我的沙漏中已經毫無留存
Just sands from the Dead Sea
只有來自死海的沙
And I'm aiming my weapon
而我正武裝起自己
And I'm aiming my weapon
而我正武裝起自己
 
Your confession means nothing
你的困惑毫無幫助
So fuck your attrition
所以去你的不真心懺悔
There ain't nothing in my hourglass
我的沙漏中已經毫無留存
Just sands from the Dead Sea
只有來自死海的沙
And I'm aiming my weapon
而我正武裝起自己
 
So fuck your Bible and your Babel
所以去你的聖經與巴別塔
 
Make a psalm into my dirty bomb
做一首有關我引起混亂的聖歌吧
So dance, motherfucker, dance
所以跳舞吧,混蛋,跳舞吧
Racing through red lights
盡情奔馳闖紅燈吧
 
So fuck your Bible and your Babel
所以去你的聖經與巴別塔
Make a psalm into my dirty bomb
做一首有關我引起混亂的聖歌吧
So dance, motherfucker, dance
所以跳舞吧,混蛋,跳舞吧
Racing through red lights
盡情奔馳闖紅燈吧
 
I'm unstable, I'm not a show horse
我是激進份子,不是虛有其表
I can't be bridled, of course
我無法被約束,當然的
I'm outstanding, I'm unregretted
我鶴立雞群,從不後悔
I got tattooed in reverse 
我有想抹滅的刺青
Woah
喔啊
I got tattooed in reverse 
我有想抹滅的刺青
-Luthian-
 
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()