undefined
MV:

All Of Me 我的一切


What would I do without your smart mouth?
如果我沒了你的伶牙俐齒相伴會是如何?
Drawing me in, and you kicking me out
讓我陷入情網,卻又狠狠踢開
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
妳讓我暈頭轉向,這不是玩笑,我無法束縛妳的行動
What's going on in that beautiful mind
在那美麗的想法中到底發生了什麼
I'm on your magical mystery ride
我乘著妳魔幻神秘的思緒
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
而我頭昏腦脹,不知道何物擊中了我,但我會安全無恙

My head's under water
頭浸在水中
But I'm breathing fine
但我呼吸順暢
You're crazy and I'm out of my mind
妳是瘋子而我則是失去理智


'Cause all of me
因為我的一切
Loves all of you
愛著妳的全部
Love your curves and all your edges
喜歡妳的曲線與妳的敏銳
All your perfect imperfections
妳所有完美的瑕疵
Give your all to me
將妳的一切交付我
I'll give my all to you
我會回報妳所有的愛
You're my end and my beginning
你是我旅途的終點也是起點
Even when I lose I'm winning
即使我失敗抑或成功
'Cause I give you all of me
因為我給了妳我的一切
And you give me all of you, oh
而妳也會回以妳的全部,喔

How many times do I have to tell you
我必須告訴妳多少次
Even when you're crying you're beautiful too
就算妳正在哭泣也是嬌媚美麗
The world is beating you down, I'm around through every mood
即使世界讓妳喪失了勇氣,我都會時時陪伴在旁
You're my downfall, you're my muse
妳是我的弱點,妳是我的謬思
My worst distraction, my rhythm and blues
我罪惡的歡愉,我的節奏與藍調
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停止歌唱,它在我腦中因妳而不斷縈繞


My head's under water
浸在水中
But I'm breathing fine
但我呼吸順暢
You're crazy and I'm out of my mind
妳是瘋子而我則是失去理智

'Cause all of me
因為我的一切
Loves all of you
愛著妳的全部
Love your curves and all your edges
喜歡妳的曲線與妳的敏銳
All your perfect imperfections
妳所有完美的瑕疵
Give your all to me
將妳的一切交付我
I'll give my all to you
我會回報妳所有的愛
You're my end and my beginning
你是我旅途的終點也是起點
Even when I lose I'm winning
即使我失敗抑或成功
'Cause I give you all of me
因為我給了妳我的一切
And you give me all of you, oh
而妳也會回以妳的全部,喔

Give me all of you
將妳的一切交付我
Cards on the table, we're both showing hearts
毫無保留,我們彼此坦誠相見
Risking it all, though it's hard
冒著風險,因著它的困難

'Cause all of me
因為我的一切
Loves all of you
愛著妳的全部
Love your curves and all your edges
喜歡妳的曲線與妳的敏銳
All your perfect imperfections
妳所有完美的瑕疵
Give your all to me
將妳的一切交付我
I'll give my all to you
我會回報妳所有的愛
You're my end and my beginning
你是我旅途的終點也是起點
Even when I lose I'm winning
即使我失敗抑或成功
'Cause I give you all of me
因為我給了妳我的一切
And you give me all of you
而妳也會回以妳的全部

I give you all of me
我給了妳我的一切
And you give me all of you, oh
而妳也會回以妳的全部,喔

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()