MV:


意境很美的一首歌
當時在翻譯的時候我就徹底愛上了
真的太愛這種有鋼琴旋律的歌
加上柔和帶點中氣的女聲
完全迷醉啊


而且這也是我第一次參與未釋出歌曲前的製作!!!!!
這經驗太難得了XDDDD

看完也別忘了支持一下創作者喔~~


EZBOX:https://goo.gl/dN9rgU

蔡佩軒 Ariel Tsai : http://bit.ly/ariel_tsai_FB


Light 光芒

You light up my sky
你點亮我的夜空

You light up my sky
你點亮我的世界

I fall into you
我為你迷醉

You light up the dark
你化黑暗為光明

You light up the dark
你讓陰影成為助力

I think about you
我總是想著你


But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But you light fade away
但你的光芒就此褪去

Can you see the end
你能看到我們的結局嗎?

You see the end
已然就在眼前

But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But your light fade away
但你的光芒就此褪去

Would you hold my hand to save me
你還能牽著我的手來保護我嗎?


This time
這一次

I've been waiting for so long
我已等待多時

This time
這一次

I've been waiting for so long
我已等待許久

Look at the stars |
看著那些星星

Look at the stars
看著那些星星

You so far away
你是如此遙遠

Try to remember what brought us together
試著記起是什麼把我們結合在一起

We said forever
我們會銘記一生


But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But you light fade away
但你的光芒就此褪去

Can you see the end
你能看到我們的結局嗎?

You see the end
已然就在眼前

But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But your light fade away
但你的光芒就此褪去

Would you hold my hand to save me
你還能牽著我的手來保護我嗎?


This time
這一次

I've been waiting for so long
我已等待多時

This time
這一次

I've been waiting for so long
我已等待許久

But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But you light fade away
但你的光芒就此褪去

Can you see the end
你能看到我們的結局嗎?

You see the end
已然就在眼前

But your light fade away
但你的光芒就此消逝

But your light fade away
但你的光芒就此褪去

Would you hold my hand to save me
你還能牽著我的手來保護我嗎?

Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()