close

undefined
MV:


這是一首經典的電音歌曲
由加拿大電音才女Grime和Blood Diamonds所做
空靈的歌聲
往往也能讓人的思緒跟著遠走高飛呢:)


順帶一提,
Grime的專輯封面都是自己設計的
所以不用懷疑
上面那張圖就是她的作品喔XD


Go 遠走高飛

Dreams, they feel like memories when I dream of you
夢想就像回憶般真實當我想起你
Time won't stay, it’ll stretch itself out from a minute to days

光陰不流連,它會點點滴滴由分增長為天
And I'd like to think that we don’t dream to wipe it off

而我倒情願認為我們不會夢想著將之全部抹除
'Cos I've been here

因為我曾經歷過

Living up, giving up

辜負了,放棄了
When I go, can I go with you?

當我厭倦了,我能與你遠走高飛嗎?可以嗎?
you?
可以嗎?
When I go, can I go with...

當我厭倦了,我能遠走高飛....
Go, go, go, go, go with

遠走高飛與
Go with

遠走高飛
Go, go, go, go, go

遠離一切

Happy scenes, a stupid dream when I dream of you

幸福畫面,當我想起你時的一個愚蠢夢想
They don't stay, it might all be delusion but I couldn't say

它們從不久留,這也許全是幻覺但我無法說出真相
And I'd like to think that we don’t dream just to dream it off

而我倒情願認為我們不會只讓它們流於空想
'Cos I've been here
因為我曾經歷過


In love, give it up
墜入愛河,拋棄之
When I go, can I go with you?you?

當我厭倦了,我能與你遠走高飛嗎?可以嗎?
you?
可以嗎?
When I go, can I go with...

當我厭倦了,我能遠走高飛....
Go, can I go with

遠走高飛與
You


Go, can I go with

遠走高飛與
You


Go, can I go with
遠走高飛與
You


Go, can I go with
遠走高飛與
You


Go, can I go with
遠走高飛與
You


Go, can I go with
遠走高飛與
You

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()