undefined

Ammunition意為子彈
因此在聽完整首歌後
對照著歌詞意境
我延伸出「前鋒」的意思
Krewella在Rainman離團後開始走向搖滾+舞曲的風格
所以歌詞雜揉了搖滾常出現的詞彙也不算新鮮事了
不過還真的有點Paramore的感覺啊XD


MV


Ammunition 前鋒

Say my name again
再說一次我的名字
Watch me start a riot
看著我引起暴動
Push me to the edge
將我推向極限
I know you want to try it
我知道你很想嘗試

Give me all your energy
拿出你的看家本領
Love me like an enemy
對待我如同敵人
I know that you'll never stop
我知道你永遠不會停止的
So give me your best shot
所以給我你最好的表現

I need you to be
我需要你成為
The keys in my ignition
我點火的關鍵
I need you to feed
我需要你餵養
The fire in me
我心中的火焰
Cause you're still my ammunition
因為你仍是我的最佳前鋒

You been on my mind
你佔據我的腦海
Bullet through my system
滲透我的世界
Don't apologize
不要向我道歉
I want the motivation
我要實際行動

Give me all your energy
拿出你的看家本領
Love me like an enemy
對待我如同敵人
I know that you'll never stop
我知道你永遠不會停止的
So give me your best shot
所以給我你最好的表現

I need you to be
我需要你成為
The keys in my ignition
我點火的關鍵
I need you to feed
我需要你餵養
The fire in me
我心中的火焰
Cause you're still my ammunition
因為你仍是我的最佳前鋒

Cause you're still my ammunition
因為你仍是我的最佳前鋒

I need you to be
我需要你成為
The keys in my ignition
我點火的關鍵
I need you to feed
我需要你餵養
The fire in me
我心中的火焰
Cause you're still my ammunition
因為你仍是我的最佳前鋒
So don't hold back
所以不要保留
Back back back back
留 留 留 留
So don't hold back
所以不要保留
Back back back back
留 留 留 留
So don't hold back
所以不要保留
Back back back back
留 留 留 留
So don't hold back

所以不要保留
Put you in the gun

讓你躺進彈匣
And the gun kicks back
然後槍枝開火

I need you to be
我需要你成為
The keys in my ignition
我點火的關鍵
I need you to feed
我需要你餵養
The fire in me
我心中的火焰
Cause you're still my ammunition
因為你仍是我的最佳前鋒
Cause you're still my ammunition

因為你仍是我的最佳前鋒




Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()