undefined

字幕MV:


Bad Girl 壞女孩


I want more
我想要更多
I want more
我想要更多
 
You feel so cold
妳感覺如此冰冷
You smell so good
妳的體香迷人
 
You feel so warm
妳感覺如此溫暖
Just like I knew you would
就如我所料想的
 
Can't let you go
無法離開妳
Can't let you go
無法讓妳走
I can't let you go
我無法離開妳
Can't let you go
無法放開手
 
You are late to school
妳今天遲到了
I'm gonna have to see you after class
我一定要在放學前見妳一面
You've been a bad girl
妳是個壞女孩
Someone's gonna have to teach you a lesson
一定要有人給妳一次教訓
You've been a bad girl
妳是個壞女孩
Someone's gonna have to straight you out
一定要有人給妳一記當頭棒喝
You've been a bad girl
妳是個壞女孩
Someone's gonna have to teach you a lesson
一定要有人給妳一次教訓
 
Teach you
教訓
Teach you
教訓
Someone's gonna have to teach you
一定要有人訓妳一頓
 
Someone's gonna have to teach you a lesson
一定要有人給妳一次教訓
 
Teach you
教訓
Teach you
教訓
Someone's gonna have to teach you
一定要有人訓妳一頓
Someone's gonna have to teach you a lesson
一定要有人給妳一次教訓

Luthian X
夜夜生歌
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()