undefined



影片製作:夜夜生歌

Do or Die 一決生死

In the middle of the night, when the angels scream,
當時針來到午夜,天使正在吶喊時
I don't want to live a lie that I believe.
我不想活在我相信的謊言中
Time to do or die.
該一決生死了

I will never forget the moment, the moment.
我永遠不會忘懷那一刻,那一刻
I will never forget the moment.
我永遠不會忘懷那一刻

And the story goes on... on... On...
而故事持續展開....................
That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的

And the story goes on... on... On...
而故事持續展開....................
That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的

You and I will never die.
你和我永不凋零
It's a dark embrace.
只是被困於黑暗
In the beginning was life, a dawning age.
生命是一切的源頭,衰落的一代
Time to be alive.
是該振作起來了


I will never forget the moment, the moment.
我永遠不會忘懷那一刻,那一刻
I will never forget this night.
我永遠不會忘懷那一晚
We sing, we sing...
我們大唱,大唱

On... on... On...
起身吧
That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的

That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的
That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的
That's how the story goes.
這就是世界如何運轉的

Fate is coming, that I know.
命運已來到轉捩點
Time is running, got to go.
時光流逝,快行動
Faith is coming, that I know.
命運已來到轉捩點
Let it go.
放手一搏


On... on... on...
起身吧

Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()