close

undefined
當我聽到這首歌的時候差點痛哭流涕
因為這就是我想念的Krewella啊!!!!!!!!!!!!
雖然我現在依然支持著她們
但這才是我要的風格啊
這個炸節奏 這個音色
我就是要這一味啊!!!!!


字幕MV: 這次提供的是香港音樂人EZBOX的混音版喔!


Bring Back The Summer 
帶回我的夏日時光


Don't you think it's perfect and the feeling's worth it
妳難道不覺得這是完美且值得的?
When we're getting down down down down down,
當我們沉淪淪淪淪至此
Everything you've searched for is right here on the dance floor
妳在夜晚的一切所需都在這舞池之上
And you want it now now now now now.
而妳現在就想即刻滿足足足足足
Don't know what you're there for
不知妳是為何而來此
Bring it over here in the middle of the crowd inside my sound
在隨著我的音樂起舞的人群中全部釋放出來吧
Seeing through your eyelids
透過妳闔上的雙眼
I know that you like it when the music gets loud
我知道當音樂漸漸喧嘩妳會喜歡的

And I never, I never want another
而我從沒,從沒喜歡過他人
Come back, come back to me, my lover
回來,回來吧,我的愛人
I never, I never want another
我從來,從來就不想要任何人
Bring back, bring back, bring back the summer
帶回,帶回,帶回我的夏日時光

Bring back, back the summer
帶回,回我的夏日時光
Bring back, back the summer
帶回,回我的夏日時光

Baby, we can get hot, maybe it's a long shot
寶貝,我們可以一發不可收拾,也許這是一段旅程
We should throw it back right now now now
我們現在就應該回到過去去去
And in a little while I see you start to smile
短暫的一瞬間我看見妳的微笑
And here you thought you forgot that you knew how
就在這妳忘卻了妳所知的一切
Baby, I can't help it
寶貝,我可以幫忙
Nobody else can burn me up like you've got me up in flames
沒有人可以像妳一樣讓我渾身發燙彷彿妳燃起了火苗
From our very first kiss to our very last wish
我們的初吻就是我最後的願望
You'll be running through my veins
妳會持續在我血液中流動

And I never, I never want another
而我從沒,從沒喜歡過他人
Come back, come back to me, my lover
回來,回來吧,我的愛人
I never, I never want another
我從來,從來就不想要任何人
Bring back, bring back, bring back the summer
帶回,帶回,帶回我的夏日時光

Bring back, back the summer
帶回,回我的夏日時光
Bring back, back the summer
帶回,回我的夏日時光

Take a chance, and touch the stars
抓住機會,直到觸及星空
Start to dance to the beat of your heart
跟隨著妳的心跳開始舞動
Take a chance, you've come this far
冒險一搏,妳已經遠行至此
Lift up your hands, and touch the stars
舉起妳的手,輕觸星星
Touch the stars
輕觸星星
And touch the stars
輕觸星星
Touch the stars
輕觸星星
Touch the stars
輕觸星星

And I never, I never want another
而我從沒,從沒喜歡過他人
Come back, come back to me, my lover
回來,回來吧,我的愛人
I never, I never want another
我從來,從來就不想要任何人
Bring back, bring back, bring back the summer
帶回,帶回,帶回我的夏日時光


Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()