undefined

來自美國的雙人電音團體Lost Kings最新歌曲邀來了以舞蹈實力驚豔流行歌壇的R&B歌手Tinashe合作
洗腦節奏配上她略帶沙啞但又不失柔媚的聲線
就形成這首歌啦~~~~


字幕MV:(Justice Skolnik Remix)

影片製作:夜夜生歌

Quit You 拒絕你

Tell me if I'm right
如果我是對的請告訴我
Cuz I've been thinking every time that you reply
因為我正在思考每一次你給我的回覆
That you've been drinking
都是你已經醉了
'Cause the only time you think of me is when the sun is down
因為你唯一會想起我的時間只在夕陽西下後
Pour another glass and keep on fuckin' me around
再度斟滿另一個酒杯且持續玩弄我的感情
Walking by the window

在窗邊踱步
And I'm reminded that my phones under my pillow
我突然想起我枕下的手機

Containing memories of the places where we could have been
保存了許多我們本能一起創造的回憶

If it were up to me
如果這是我的問題
I guess that all your promises were just my fantasies
那我猜測之前你所有的承諾都只是我的想像

Now I'm addicted to how you put me on
現在我著迷於你如何點燃我的愛火
The minute you arrive, I'm gone
你抵達的時刻,我就已經瘋狂
But I've been mistaken, oh, you just been playing
但我已犯了個錯,喔,你只是在玩弄我
Still I'm addicted to the same old Coldplay song
我仍然迷戀著同一首酷玩樂團的舊歌
And every time you turn it on
每一次當你播放時
God knows I can't fix you
明知道你已不能拯救
But I can't quit you
但我無法拒絕你
Quit you
拒絕你
I can't quit you
我無法拒絕你
Quit you
拒絕你
I can't quit you
我無法拒絕你

Remind me once again why I'm repeating
再提醒我一次為什麼我不斷重複
That we can't be more than friends
我們不能越過朋友這條線
I'm just protecting myself from the possibility that you could turn me down
我只是在保護我自己遠離你也許會讓我失望的可能
Thinking that I'm better off if I don't make a sound
思考著我不出聲的話會比現在更好

So I'm addicted to how you put me on
所以我著迷於你如何點燃我的愛火
The minute you arrive, I'm gone
你到抵達的時刻,我就已經瘋狂
But I've been mistaken, oh, you just been playing
但我已犯了個錯,喔,你只是在玩弄我
Still I'm addicted to the same old Coldplay song
我仍然迷戀著同一首酷玩樂團的舊歌
And every time you turn it on
每一次當你播放時
God knows I can't fix you

明知道你已不能拯救
But I can't quit you
但我無法拒絕你
Quit you

拒絕你
I can't quit you

我無法拒絕你
Quit you

拒絕你
I can't quit you

我無法拒絕你
I can't quit you, I can't quit you, I can't quit you...

我無法拒絕你,我無法拒絕你,我無法拒絕你...

I promise, I promise, I promise myself I won't see you again
我發誓,我發誓,我向我自己發誓我不會再見到你
Won't answer your calls, no, none at all, or read any text that you send
不會回復你的來電,不,通通封鎖,或任何你傳來的訊息
I promise, I promise, I promise myself this will come to an end
我保證,我保證,我向我自己保證這一切會結束的
'Cause I can't do this again
因為我不會再重蹈覆轍

No, I can't quit you
不,我無法拒絕你
No, no, no
不,不,不
I can't quit you
我無法拒絕你
Yeah, yeah
耶,耶
Yeah, yeah
耶,耶
No, I can't quit you
不,我無法拒絕你
No, I just can't quit you
不,我就是無法拒絕
Na na, na na na na na na na
I can't quit you
我無法拒絕你
Na na, na na na na na na na
Can't quit you, oh
無法拒絕你,喔
I can't quit you
我無法拒絕你

 


Luthian X 夜夜生歌

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()