undefined

從兩年前一直聽到現在的一首House風格歌
都可以說是我的經典之一了XD


字幕MV: 敬請期待

Happy
快樂 

We go round and round
我們不斷兜著圈子
Looking for people and places
尋找著某人與某地
To fill our hearts
來填塞我們的心房
To fill our souls
飽滿我們的靈魂
We go round and round
我們不斷兜著圈子
Looking for people and places
尋找著某人與某地
To fill our hearts

來填塞我們的心房
To fill our souls
飽滿我們的靈魂

All I wanna be is happy
我想要的只是快樂

All I wanna be is I'll be where I am
我想要的只是我會享受我所在的當下
All I wanna be is with someone who cares
我想要的只是某個會在意我的人
All I wanna be is happy in my own head
我想要的只是自己領會的快樂
All I wanna do is live with no regrets
我想要的只是沒有遺憾的活著

We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
All I wanna be is happy
我想要的只是快樂

All I wanna be is happy
我想要的只是快樂
All I wanna be is happy
我想要的只是快樂

We go round and round
我們不斷兜著圈子
Looking for people and places
尋找著某人與某地
To fill our hearts
來填塞我們的心房
To fill our souls
飽滿我們的靈魂
We go round and round
我們不斷兜著圈子
Looking for people and places
尋找著某人與某地
To fill our hearts

來填塞我們的心房
To fill our souls
飽滿我們的靈魂

All I wanna be is happy
我想要的只是快樂

All I wanna be is I'll be where I am
我想要的只是我會享受我所在的當下
All I wanna be is with someone who cares
我想要的只是某個會在意我的人
All I wanna be is happy in my own head
我想要的只是自己領會的快樂
All I wanna do is live with no regrets
我想要的只是沒有遺憾的活著

We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
We go round and round
我們不斷兜著圈子
All I wanna be is happy
我想要的只是快樂

All I wanna be is happy
我想要的只是快樂
All I wanna be is happy
我想要的只是快樂


Luthian
X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()