close

undefined
Krewella 一直是我的愛團!!!!!
這首是Rainman還在那時期的歌
就是典型Krewella的風格
轟炸,跳到瘋的舞曲
其實我一直很意外這首沒跟Alive一樣紅
因為它感染力太強啦XDDDDD


字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Ring Of Fire 火圈

Fuck the rules
去他的規則
I got nothing to lose

我已經不在乎再失去什麼了
Call me a fool

說我是傻子
But I got nothing to prove

但我也拿不出證據

If life’s an ocean

如果人生是一片汪洋
I’m in the deep end

我就是在最底層
Swimming free from the fears that will drown me

在試圖溺斃我的恐懼中徜徉
Don’t try to catch me if I jump in

如果我跳入,別試著抓住
And don’t try to fix what’s not broken.

且不要企圖導正那毫無錯誤的思考

I won’t stop

我不會停止
I’m gonna live forever

我會堅持到最後一刻
Burn it up

燃燒吧
Like nothing never mattered

就像毫無阻攔般
Wondering if it takes me higher|

疑惑著這是否讓我更加興奮
Dancing in a ring of fire

與火舌一同共舞
Shut my eyes

閉上眼
I know it’s now or never

我不知道該繼續還是停手
Ride or die,

下定決心
I let my heart surrender

我戰勝了我的心中慾望
Rise up

起身
I was born a fighter,

我是天生的戰士,
Dancing in a ring of fire.
與火舌一同共舞
Dancing in a ring of fire.

與火舌一同共舞
Dancing in a ring of fire.

與火舌一同共舞
Dancing in a ring of fire.

與火舌一同共舞
Dancing in a ring of fire.

與火舌一同共舞
Ring of fire, ring of fire,

在火圈中,在火圈中,
Ring of fire, ring of fire

在火圈中,在火圈中
Ring of fire

在火圈中
Dancing in a ring of fire.
與火舌一同共舞


Dancing in a ring of fire.
與火舌一同共舞

Fuck the world

去你的世界
I don’t need to be cured

我不需要如此殘酷
I’ll keep my word

我會謹守諾言
I’m gonna walk where the lines burn.

我會走到太陽沒入的盡頭

If life’s an ocean

如果人生是一片汪洋
I’m in the deep end

我就是在最底層
Swimming free from the fears that will drown me

在試圖溺斃我的恐懼中徜徉
Don’t try to catch me if I jump in

如果我跳入,別試著抓住
And don’t try to fix what’s not broken.

且不要企圖導正那毫無錯誤的思考


I won’t stop
我不會停止
I’m gonna live forever

我會堅持到最後一刻
Burn it up

燃燒吧
Like nothing never mattered

就像毫無阻攔般
Wondering if it takes me higher

疑惑著這是否讓我更加興奮
Dancing in a ring of fire

與火舌一同共舞
Shut my eyes

閉上眼
I know it’s now or never

我不知道該繼續還是停手
Ride or die,

下定決心
I let my heart surrender

我戰勝了我的心中慾望
Rise up

起身
I was born a fighter,

我是天生的戰士,
Dancing in a ring of fire.

與火舌一同共舞
Dancing in a ring of fire.
與火舌一同共舞

Luthian
X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()