undefined

此版本含有西班牙語
如有錯誤請不嗇指教!

MV:


No Vacancy (Sebastián Yatra Version) 不再空虛


Yeah yeah Yatra Yatra
 耶耶,雅達 雅達 (歌手姓氏)

I used to leave the doors unlocked and leave the lights on
我過去經常大門不上鎖且留下一盞燈亮著
I used to stay awake, just counting hours on my thumb
習慣於保持清醒,只是在指尖數著時間
I had so many empty rooms inside the chateau
我的古堡裡有著太多的空房間
Yeah, oh yeah
耶,喔耶
Tú me miraste y me llevaste hasta tus besos
妳看著我且帶我直達妳的唇邊
Mi corazón antes de ti estaba en pedazos
我的心跳停止在妳即將化為碎片之前
Prometo que es por siempre y seguiré tus pasos
我保證跟隨妳的腳步直至永遠
But ever since I met you
但自從我遇見了妳
 
No vacancy (Ya no hay espacio no) because of you
因為你(耶不再空虛寂寞了) 不再空虛寂寞
There's no vacancy (Ya no hay espacio no) no empty rooms
不再感到孤寂 (耶不再感到孤寂) 不再有空房間
Got no vacancy (Ya no hay espacio no) ever since I met you
不再感到空虛(耶不再空虛寂寞了)自從我遇見了妳
No vacancy (Ya no hay espacio no) 'cause of you
因為你(耶不再空虛寂寞了) 不再空虛寂寞
En mi corazón
在我心裡
 
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
No vacancy, no vacancy
不再空虛,不再空虛
 
Used to be that I felt so damn empty
過去經常覺得如此空虛
Ever since I met you, no vacancy
自從我遇見了妳,不再寂寞
Used to be that I felt so damn empty
過去經常覺得如此空虛
Ever since I met you, no vacancy
自從我遇見了妳,不再寂寞
No vacancy
不再空虛
 
Yatra Yatra
Déjame decirte que soy sincero
讓我告訴妳我是真心的
Déjame decirte que yo te quiero
讓我告訴妳我是愛妳的
Corazón de fuego encendió la llama
滋長的愛苗燃起了心火
Te amé de la nada, te amé de la nada
毫無理由的愛上妳,毫無理由的愛上妳
 
No hay otra mujer en el mundo entero
世界各地的女生沒有一個比得上妳
Que me va a querer como yo te quiero
妳會愛上我就像我愛妳一般
Se acabó el espacio que había en mi cama
我的床上已經沒有多餘的空間
Te amé de la nada, te amé de la nada
對妳突如其來的愛,對妳突如其來的愛
Y dice...
 然後說...

No sé si puedo volver a encontrarte otra vez
我不知道能不能再見妳一面
Y volver a ilusióname otra vez
再度回憶對妳的遐思
Me enseñaste a enamorarme otra vez
妳讓我再次學會愛人
No sé si puedo volver a encontrarte otra vez
我不知道能不能再見妳一面
Y volver a ilusióname otra vez
再度回憶對妳的遐思
Me enseñaste a enamorarme otra vez
妳讓我再次學會愛人
 
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
No vacancy, no vacancy
不再空虛,不再空虛
 
Come on, come on, listen, oh yeah
拜託,拜託,聽著,喔耶
Come on, come on, listen, oh yeah
拜託,拜託,聽著,喔耶
When I fell, I fell, I fell, I fell for you
當我著迷,著迷,著迷,我著迷於妳
So no vacancy, no vacancy
就不再空虛,不再空虛
 
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
Used to be that I felt so damn empty
往往覺得心裡是如此該死的空虛
Ever since I met you, no vacancy
直到我遇見了妳,就不再感到寂寞
No vacancy, no vacancy
不再空虛,不再空虛
 
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
(Come on, come on, listen)
(拜託,拜託,聽著)
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
(No vacancy)
(不再空虛)
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
(Oh yeah)
(喔耶)
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
Ya no hay espacio no
耶不再空虛寂寞了
No vacancy
不再空虛
En mi corazón
在我心裡


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()