close

undefined
這一首是曾經紅極一時,到處都聽得到
你就算不知道名字,聽到旋律也一定會有印象的歌曲
不過這一次並不打算讓大家聽原版w
來聽聽混音版吧XDDDDDD




All The Things She Said 所有她說的話

All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋

All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head 
充斥我的腦袋
Running through my head 
充斥我的腦袋
All the things she said
所有她說的話


All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head 
充斥我的腦袋
Running through my head 
充斥我的腦袋
All the things she said
所有她說的話


This is not enough
這還沒結束呢
This is not enough
這還不是終點

I'm in serious shit, I feel totally lost
我完全是個敗類,我感到迷失一切
If I'm asking for help it's only because
如果我尋求幫助,這只是因為
Being with you has opened my eyes
跟妳在一起的時光打開我的眼界
Could I ever believe such a perfect surprise?
我能相信這完美的驚喜嗎?

I keep asking myself, wondering how
我不斷的問著自己,疑惑為何是我
I keep closing my eyes but I can't block you out
我一次次閉起眼睛,但我還是無法將妳趕出腦海
Wanna fly to a place where it's just you and me
想要飛到一個只有我與妳的地方
Nobody else so we can be free
沒有別人,我們就能自由
Nobody else so we can be free
沒有別人,我們就能自由

All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

Running through my head
充斥我的腦袋

Running through my head
充斥我的腦袋

All the things she said
所有她說的話

This is not enough
這還不夠嗎?

This is not enough
這還不夠嗎?

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

Things she said
她說的話


And I'm all mixed up, feeling cornered and rushed
而我已經全部搞混了,感到被逼至絕境且行為冒失

They say it's my fault but I want her so much
他們說這是我的錯但我就是渴望她

Wanna fly her away where the sun and rain
想要與她遠走高飛至陽光普照與大雨傾盆之處

Come in over my face, wash away all the shame
照耀我的臉龐,帶走所有的羞恥
When they stop and stare - don't worry me
當他們停下腳步且注視著我,不用擔心

'Cause I'm feeling for her what she's feeling for me
因為我對她的愛就像她對我的情

I can try to pretend, I can try to forget
我可以試著去假裝,我可以試著去忘卻

But it's driving me mad, going out of my head
但這讓我憤怒,直到無法控制


All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋
All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話
Running through my head 
充斥我的腦袋
Running through my head
充斥我的腦袋

All the things she said
所有她說的話

This is not enough
這還沒結束呢

This is not enough
這還不是終點


This is not enough
這還不夠嗎?
This is not enough
這還不夠嗎?


Mother looking at me
母親,請看著我

Tell me what do you see?
告訴我你看到了什麼?

Yes, I've lost my mind
沒錯,我已經失去理智了


All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

Daddy looking at me
父親,請看著我

Will I ever be free?
我會得到自由嗎?

Have I crossed the line?
我已經逾越了屆線了嗎?


All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話
All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話

All the things she said
所有她說的話


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()