undefined
字幕:http://www.bilibili.com/video/av11014461/

看似古靈精怪又有點厭世
來自美國的Maty Noyes今年才19歲
卻已經發行了一張EP
還跟Kygo,Yellow Claw,Vanic不少大咖合作
逐漸竄起

看來也是個明日之星了呢w

MV:


In My Mind 思緒紛亂


I know I messed it up with every other guy
我知道我與其他人有染
I swear you're different and this time I'm gonna try
但我發誓你是與眾不同的而這次我要主動出擊
We can start fresh if you'd just let go of the past yeah

我們可以重頭開始如果你願意放下過去,耶
I don't I don't I don't get it cause I don't judge you like that

我不想不想不想回憶因為我不以此評斷你
Can't just love me in pieces gotta love it all

不能只愛我的一部分要愛著全部
You try to make me feel like being humans wrong

你試著讓我覺得生為人是美麗的錯誤
You got a lot to say about me and my past

你對我的人與過去都有很多話要說
Well I don't, I don't, I don't get it cause I don't judge you like that

好吧我不想不想不想回憶因為我不以此評斷你

Got me runnin' other places in my mind in my mind

你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂
How could you even say I never try never try

你怎麼可以全盤否定我的努力,我的努力
And you're acting like I been around with every single guy

而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
Got me running other places in my mind in my mind yeah

你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂
Da da da da da da da da da da yeah
Da da da da da da da da da da
And you're acting like I been around with every single guy
而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
Got me running other places in my mind in my mind, yeah
你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂,耶

I know that I could be with any other man

我知道我隨便都可以與某個人過得很好
But none of them can do it quite the way you can

但沒有一個人可以跟你一樣的溫暖體貼
Thought we were stronger why you doubting all the time

本以為我們情比石堅,不過你卻質疑不斷
Well I don't, I don't, I don't get it cause I'm so sweet all the time

好吧我無法,無法,無法理解,因為我總是如此奉獻一切
Our love is effortless, stop acting like you're scared

我們的愛失去化學效應,停止就像你躊躇不前
I get down on my knees but you're not playing fair

我彎下了膝蓋但你卻沒有平等對待
My heart breaks down when you question if you're mine

我的心碎裂一地當你質問我是否屬於你
When I don't, I don't, I don't get it

我無法,無法,無法理解,
Cause I'm so sweet all the time

因為我總是如此奉獻一切

Got me running other places in my mind, in my mind

你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂
How could you even say I never tried, never tried

你怎麼可以全盤否定我的努力,我的努力
And you acting like I been around with every single guy

而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
Got me running other places in my mind, in my mind, yeah

你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂,耶
Da da da da da da da da da da yeah
Da da da da da da da da da da
And you acting like I been around with every single guy

而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
You got me running other places in my mind, in my mind, yeah
你讓我的腦中的思緒紛亂如麻,如麻,耶

 


Got me running to places where no body else has gone
我來到了沒有人知曉的人間仙境
And I tried to take you with me baby then it went all wrong

而我試著帶著你與孩子來到此但一切都變調
And I said, "I'm here to stay but I need to get away"

我說我想要待在這裡不過我需要拋棄過去
So I'm running other places in my mind, in my mind, yeah

所以我繼續讓我的思緒紛亂如麻,如麻,耶

Da da da da da da da da da da yeah
Da da da da da da da da da da
And you acting like I been around with every single guy

而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
You got me running other places in my mind, in my mind, yeah...

你讓我的腦中的思緒如此雜亂,雜亂,耶
Da da da da da da da da da da yeah
Da da da da da da da da da da
And you acting like I been around with every single guy

而你看著我的表情就像我會搭上每個男人
You got me running other places in my mind, in my mind, yeah

你讓我的腦中的思緒紛亂如麻,如麻,耶


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()