undefined
字幕MV:

It's All On U 
因你而生


At first I didn’t think that I was cut enough to bleed
最初我並不覺得我受了如此深的傷害
Then I saw my secrets getting swallowed by the sea
然我卻看見我的秘密被大海吞噬
Through a telescope
透過望遠鏡
I saw a diamond glow

我看見鑽石的光芒
How you brought me home
你是怎麼帶我回家的
I guess I’ll never know
我猜我永遠都無法得知

With god as my witness

有上帝來作證
Never had it so good

從來沒有這麼棒的感覺
Jumping into love
墜入情網
Fire sets to dry wood
乾柴上的烈火
Started off as nothing
起於淡淡輕煙
Now it’s gold
現在燃燒熊熊
And it’s all on you
而這都因你而生

With god as my witness

有上帝來作證
Never had it so good

從來沒有這麼棒的感覺
Jumping into love
墜入情網
Fire sets to dry wood
乾柴上的烈火
Started off as nothing
起於淡淡輕煙
Now it’s gold
現在燃燒熊熊
And it’s all on you
而這都因你而生

(I get my kicks from you
從你身上,我看見我的狂熱
I get my kicks from you)
從你身上,我看見我的狂熱

Can’t see, dark road, driving up the hills
一片漆黑,黑暗小徑,開上了山丘
Looking at the girl, hand barely on the wheel
看看這位女孩,蓄勢待發
Got no where to go
卻無處可去
We can take it slow
我們可以慢慢來
How you brought me home
你是怎麼帶我回家的
I guess I’ll never know
我猜我永遠也無法得知

I get my kicks from you
從你身上,我看見我的狂熱
I get my kicks from you
從你身上,我看見我的狂熱

With god as my witness

有上帝來作證
Never had it so good

從來沒有這麼棒的感覺
Jumping into love
墜入情網
Fire sets to dry wood
乾柴上的烈火
Started off as nothing
起於淡淡輕煙
Now it’s gold
現在燃燒熊熊
And it’s all on you
而這都因你而生

And it’s all on you
而這都因你而生
And it’s all on you
而這都因你而生
And it’s all on you
而這都因你而生

Kicks from you
你引起的狂熱
I get my kicks from you
從你身上,我看見我的狂熱


Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()