undefined

可以排遣寂寞的一首歌
女聲相當的舒服
但副歌時又不缺爆發力
聽來是相當有驚喜的呢!


MV:


Run Away
 逃離

 

Im falling down, Im running backwards

失速墜落,伴隨著時間倒轉

All this time is on a train to no where

這一刻一去不赴返

We cant turn back, we need to try

我們無法回頭,我們需要嘗試

And find a better way

且找到更好的方法

 

Light a match, to the sky

點亮火柴,舉向夜空

And see the colors collide

看著燦爛火花迸發

Of your heart into mine

從你的心直到我的靈魂

 

Dont wanna let you go

不想要讓你離開

I dont wanna let you down

我不想要讓你失望

I wanna run away with you

我要與你攜手逃離宿命

I wanna run away with you

我要與你逃到天涯海角

 

I wanna run away with you

我要與你攜手逃離宿命

With you

與你

With you

與你

 

Close your eyes, see through mine

閉上眼,看透我

Skipping stones across the world to somewhere

讓石子打著水漂飛越水面直達廣闊的世界

A highway lit, with broken stars

過夜列車,伴隨墜落流星

to take us far away

載著我們與然遠去

 

Light a match, to the sky

點亮火柴,舉向夜空 

And see the colors collide

看著燦爛火花迸發

Of your heart into mine

從你的心直到我的靈魂

 

Dont wanna let you go

不想要讓你離開

I dont wanna let you down

我不想要讓你失望

I wanna run away with you

我要與你攜手逃離宿命

I wanna run away with you

我要與你逃到天涯海角

 

I wanna run away with you

我要與你攜手逃離宿命

With you

與你

With you

與你

 

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()