close

undefined

字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Dear Life 拼命

I'll never stop or let it go
我從不停下腳步或放棄希望
Cause I'll be in the clouds by tomorrow
因為我知道我明日就會站在頂峰
We are
我們
Only here for one night
只會在這裡委屈一晚
So hold my hand
所以握住我的手
And lift me up
鼓舞我
Show me that you just can't get enough
告訴我你為何無法滿足於現狀
I'll be
我會
Standing right by your side
永遠站在你身旁


And I'll be holding on for dear life
而我會用盡全力去支持
Your every wish is my one desire
你的每個願望就是我的一切
Holding on for dear life
為了未來而堅持

And I'll be holding on for dear life
而我會用盡全力去支持
You wanna live? I can show you how
你想要生存?我可以教你怎麼做
Oh, yeah, I just keep
喔,耶,我只是繼續
Holding on for dear life
為了未來而堅持

I'll never stop or let it go
我從不停下腳步或放棄希望
Cause I'll be in the clouds by tomorrow
因為我知道我明日就會站在頂峰
We are
我們
Only here for one night
只會在這裡委屈一晚
So hold my hand
所以握住我的手
And lift me up
鼓舞我
Show me that you just can't get enough
告訴我你為何無法滿足於現狀
I'll be
我會
Standing right by your side
永遠站在你身旁

And I'll be holding on for dear life
而我會為了生活而拼命
Your every wish is my one desire
你的每個願望就是我的一切
Holding on for dear life
為了未來而堅持
You wanna live? I can show you how
你想要生存?我可以教你怎麼做
Oh, yeah, I just keep
喔,耶,我只是繼續
Holding on for dear life
為了未來而堅持

Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()