undefined
字幕MV

Rollin'
洩密


What about these days
近日如何
When everything was easier
當任何事都輕而易舉
We didn't care about Mondays, yeah
我們並不在意星期一的,耶
But this was so much earlier
不過這實在來得太早了

But this time that I show you the door to all my dark past
但這次我向你展示通往我黑暗過去的門戶
I say, "Why shouldn't I?, why shouldn't I?, why shouldn't I?"
我說:「有何不可?有何不可?有何不可呢?」

So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我情不自禁洩露我的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
我的秘密,我的秘密
So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我忍不住供出自己的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
自己的秘密,自己的秘密

What about these days
近日如何?
Life was so much easier
生活似乎更加簡單了
Got along with any day, yeah
相比於任何一天,耶
This was so much earlier
不過這實在來得太早了

But this time that I show you the door to all my dark past
但這次我向你展示通往我黑暗過去的門戶
I say, "Why shouldn't I?, why shouldn't I?, why shouldn't I?"
我說:「有何不可?有何不可?有何不可呢?」


So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我情不自禁洩露我的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
我的秘密,我的秘密
So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我忍不住供出自己的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
自己的秘密,自己的的秘密

Never forget this voice
難以忘卻的嗓音
Never forget this voice
難以忘卻的嗓音
Never forget this voice
難以忘卻的嗓音
Never forget this voice
難以忘卻的嗓音
Never forget this voice
難以忘卻的嗓音
Never forget this voice
難以忘卻的嗓音

So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我情不自禁洩露我的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
我的秘密,我的秘密
So unique this sound of your voice
這個音節由你說出是如此獨特
It makes me wanna rollin' on me
使我忍不住供出自己的秘密
Rollin' on me, rollin' on me
自己的秘密,自己的的秘密


- Luthian X 夜夜生歌 -

 

 

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()