undefined
這次還是要來大大讚美路西法的選曲人員
又選了一首烘托氣氛超讚的歌
完全意圖讓粉絲腦補啊~~~
看看第一段就知道了
完整的呼應了LC戀的狀態啊!!!!!

MV



Restless
心神不定


People wonder, people talk
人們疑惑,彼此竊竊私語
We're supposed to settle down
這一切本該塵埃落定的
How we ever got this far
我們到底是如何走到這個地步?
Without our feet touching the ground
雙腳騰空,飄然的感受
What time is it now where you are?
現在幾時而你在何處?
We follow beats with different drums
我們身在兩地但跟隨著一樣的節奏
We're looking at the same star
遙望著同一顆星星
It is a talent staying young
這是個仍然存在的天賦


So why you think we both
所以為何你總覺得我們
Run around in circles
不斷兜著圈子
Walk through fire
踏過火焰
Nothing hurts us
卻毫髮無傷


Every mountain you climb takes you further away
每一座你爬過的山都讓你走得更遠
Overcome a lifetime, every day
克服生命中的每一刻,每一天
No, we can't help it
不,我們無法改變
We're always restless
我們總是疲憊不堪
Now you're wired then you're tired
現在你行為反常
且體力耗盡
There is never a break
這從沒有間斷
You only come alive at the thrill of the chase
你只活躍於心中的悸動下
No, we can't help it
不,我們無法阻止
We're always restless
我們永遠心神不寧


Try to keep it all up in the air
試著保持住所有愉悅的氣氛
You ruin it when you ask why
你的一句為何卻破壞了一切
You know it's not that I don't care
你知道這不是一句我不在意就可以解決的
I don't get jealous, I get free
我不會嫉妒,我是自由的
Everything good comes back to me
所有的好事都圍繞在我身邊
It seems like wherever you are
似乎不管你是誰
Is just a better place to be
都只是個更好的棲身之處

So why you think we both
所以為何你總覺得我們
Run around in circles
不斷兜著圈子
Will you meet me
我們會在圓心
In the middle?
碰頭嗎?

Every mountain you climb takes you further away
每一座你爬過的山都讓你走得更遠
Overcome a lifetime, every day
克服生命中的每一刻,每一天
No, we can't help it
不,我們無法改變
We're always restless
我們總是疲憊不堪
Now you're wired then you're tired
現在你行為反常且體力耗盡
There is never a break
這從沒有間斷
You only come alive at the thrill of the chase
你只活躍於心中的悸動下
No, we can't help it
不,我們無法阻止
We're always restless
我們永遠心神不寧

We already know the ending
對於結局我們都心知肚明
When the credits roll down slow
當輿論漸漸平息
I'll hurry back
我會快速的
I'll hurry back
我會快速的
I'll hurry back
我會快速的
To you
回到你身邊

Every mountain you climb takes you further away
每一座你爬過的山都讓你走得更遠
Overcome a lifetime, every day
克服生命中的每一刻,每一天
No, we can't help it
不,我們無法改變
We're always restless
我們總是疲憊不堪
Now you're wired then you're tired
現在你行為反常且體力耗盡
There is never a break
這從沒有間斷
You only come alive at the thrill of the chase
你只活躍於心中的悸動下
No, we can't help it
不,我們無法阻止
We're always restless
我們永遠心神不寧

I'll hurry back
我會快速的
I'll hurry back
我會快速的
I'll hurry back
我會快速的
(Restless, restless, I feel restless)
(心神不寧,心神不寧,我心神不寧)
I'll hurry back (restless)
我會快速的(心神不寧)
I'll hurry (restless) back
我會快速(心神不寧)的
(I feel) I'll hurry (restless) back
(我覺得)我會快速(心神不寧)的
(I feel restless)
(我心神不寧)
To you
回到你身邊
Restless, restless
心神,不寧


- Luthian -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()