undefined
輕快、夏日的旋律
在午後時刻聆聽會是最棒的呢w

MV:

So High 歡愉


When you're getting high I see them smile
當你極度歡愉我看見他們的微笑
My love is burning desire
我的愛火正在炙烈燃燒
Guy, your heart straight to my heart
男孩,你的舉措牽動我的情緒
It's not like we're working apart
彷彿我們並不是獨立運作的個體
You look so well, I'm on your spell
你是如此的英俊,我已中了魔咒
You got me, I'm playing with fire
你抓住我了,我正在玩火
It's what we are, it's all we got
這就是我們,這就是我們所擁有的
A bad love, we get there alive
一段虐戀,我們成功挺過

And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
You are so high
你是如此歡愉
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
You are so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂

You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此,如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此,如此快樂

Eleven days for us to stay

十一天的甜蜜溫存
We know cause it feels like we're flying
我們都懂因為這感覺像我們正在漂浮在雲端
Turn me on, our lives are long
讓我開心吧,我們人生還很長
If sky falls, we're sinking along
如果世界毀滅,我們就會跟著沉沒

And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
You are so high
你是如此歡愉
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
And I wanna hold ya
而我想要留住這一刻
You are so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂

You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此,如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此快樂

Baby, I'm so lonely
寶貝,我好寂寞
Maybe I'm holding on you
也許我正需要你的安慰
Baby, I'm so lonely
寶貝,我好寂寞
Maybe I'm holding on you
也許我太依賴你了
Baby, I'm so lonely
寶貝,我好寂寞
Maybe I'm holding on you
也許我正需要你的安慰
Baby, I'm so lonely
寶貝,我好寂寞
Maybe I'm holding on you
也許我太依賴你了

You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此,如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so high
你是如此快樂
You're so high
你是如此歡愉
You're so, so high
你是如此快樂


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()