undefined
字幕MV

Hypnotized 
迷惑

Baby, your body got me so confused
寶貝,你的胴體讓我為你瘋狂
I like the way it moves
我喜歡它舞動的樣子
I’ll show you something good
我會讓你值回票價的
Let me get close to you, close to you

讓我接近你,接近你

I lost my mind (mind)

我已失去理智(理智)
I want you to be mine (be mine)

想要你成為我的所有(我的所有)
I’m hypnotized (hypnotized)

我已被你迷惑 (迷惑)
When I look into your eyes
當我望進你的眼時

I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
Do you like me?
你也愛我嗎?
Do you like me, my boy?
你也愛我嗎,我的男孩?
I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
So, baby, please, take all my love
所以,寶貝,拜託,將我的愛全部拿走吧!

Baby, I swear to you, my love is true
寶貝,我向你發誓,我的愛都是真的
I wanna spend the nights with you
我想要與你共度春宵
I’ll show you something good
我會讓你值回票價的
Let me get close to you, close to you (close to you)

讓我接近你,接近你 (接近你)

I lost my mind (I lost my mind)
我失去理智 (我失去理智)
I want you to be mine (I want you to be mine)
我想要你成為我的愛 (我想要你成為我的愛)
I’m hypnotized (I’m hypnotized)
我已為你痴狂 (我已為你痴狂)
When I look into your eyes (When I look into your eyes)
當我望進你的眼裡時 (當我望進你的眼裡時)



I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
Do you like me?
你也愛我嗎?
Do you like me, my boy?
你也愛我嗎,我的男孩?
I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
So, baby, please, take all my love
所以,寶貝,拜託,將我的愛全部拿走吧!

I wanna be your girl (I wanna)
我想要成為你的女孩 (我想要)
I wanna be your girl (I wanna)
我想要成為你的女孩 (我想要)

I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
Do you like me?
你也愛我嗎?
Do you like me, my boy?
你也愛我嗎,我的男孩?
I wanna be
我想要成為
I wanna be your girl
我想要成為你的最愛
So, baby, please, take all my love
所以,寶貝,拜託,將我的愛全部拿走吧!

I wanna be your girl (I wanna be your girl)
我想要成為你的最愛 (我想要成為你的最愛)
I wanna be your girl (I wanna be your girl)
我想要成為你的最愛 (我想要成為你的最愛)


- Luthian X 夜夜生歌 -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()