undefined
開站第一搬!!!
Still I Fly 仍在翱翔
它是迪士尼動畫「飛機總動員」的主題曲

這首歌的原唱是Spencer Lee,

但是我個人比較喜歡Macy Kate 與 Kurt Hugo Schneide還有Austin Percario 翻唱的版本
比原版的還令人感動啊><

歌詞更是超級勵志!
想要放棄的時候聽了這首歌就有繼續前進的能量

MV任意門:https://www.youtube.com/watch?v=Mtw-VkBRX60

「沒有人知道前方會出現什麼,但是你不往前,就永遠不會知道」

 

Still I Fly 仍在翱翔

There' a time in your life 
在你生命中總有一段時光
When the world is on your side 
全世界都支持你
You might not feel it 
你可能不會感覺到
You might not see it 
 你可能也看不到
But it surrounds you like a light 
但是他們就像光環一樣圍繞著你
Makes you stronger for the fight 
讓你更有力量去搏鬥

Never letting go 
永遠不放手
Gotta learn to grow 
要從學習中成長
Watch me as I touch the sky 
看著我觸摸天空
Still I fly 
我仍在翱翔

Now I know it's what I gotta do 
現在我知道我應該做什麼了
Find a dream that's new 
找到一個新夢想
Give it all I got this time 
盡全力去實現
Still I fly 
我仍在翱翔
Still I fly 
仍在翱翔

Feel the wind all around 
感受包圍在四周的風
All the courage to be found 
所有的勇氣將會被尋回
Who knows what's out there 
沒有人知道在化外之境會有什麼
I know I'll get there 
但我知道我會到達那
All off into the sun 
直到太陽深處
I know I'm not the only one that's 
我知道我並不是唯一

Never letting go 
永遠不放手
Gotta learn to grow
要從學習中成長
Watch me as I touch the sky 
看著我觸摸天空
Still I fly 
我仍在翱翔 

Now I know it's what I gotta do 
現在我知道我應該做什麼了
Find a dream that's new 
找到一個新夢想
Give it all I got this time 
盡全力去實現
Still I fly
我仍在翱翔
Still I fly
仍在翱翔
Still I fly
仍在翱翔

Breathe it in 
靜下心深呼吸
I'm gonna shine 
我將如星閃耀
It's my moment 
這是我的機會
Gotta live and live it right 
一切將實踐並步上正軌
I'm flyin 
我持續翱翔
Flyin so strong 
全力飛翔

I'm movin' 
我不斷邁進
I'm movin' 
不斷邁進
I'm movin' on 
不斷邁進

Never letting go 
永遠不放手
Gotta learn to grow
要從學習中成長
Watch me as I touch the sky
看著我觸摸天空
Still I fly
我仍在翱翔

Now I know it's what I gotta do
現在我知道我應該做什麼了
Find a dream that's new
找到一個新夢想
Give it all I got this time
盡全力去實現
Still I fly
我仍在翱翔
Still I fly
仍在翱翔

─Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()