undefined
好久沒看到這麼讚的慢搖R & B了!!!!!!
而且也看得出來Tinashe的舞蹈功力還真的很讚啊~~~~~

This Feeling 這個感覺

Stop pause, slow down a minute
暫停,且慢動作
No cause for him to risk it
沒有原因,因為對他來說太過危險
Top off, let's get to business
脫下上衣,我們來辦正事吧
No intermissions, those my intentions
毫無空檔,這就是我的目的
His hands... feel em upon me
他的手...感覺到他的溫柔
This man... totally got me
這個男人...完全了解我
I dance, call it a hobby
我跳舞,說是個興趣
He is the music movin' my body
他則是讓我起舞的音樂

You better not let me go
你最好不要讓我走
And if you want me for your own
而如果你想要獨享我的愛
Then I'ma say it like
那我就會說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade
不要讓這個感覺溜走
I said
我說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade away
不要讓這個感覺溜走

(He get me high,then he go low
他使我開心 ,也使我憂)

Romance...I'm never lonely 
情史...我從不孤單
Slow dance... love it when he hold me
慢舞...我只在他抱著我時喜歡
Roll, pass... he's got that OG
滾,床...他是真正的老大
You know my baby grow
你知道我的肚子正在成長
Good shit for me
對我真是該死的棒
London is callin'
倫敦正在召喚
First class, kickin' back, me and my darlin'
頭等機艙,舒適愜意,我與我的達令
I'm like "baby I don't need all this"
我說「甜心我不需要這些」
... He reply "baby we ballin'"
他回應「寶貝我們有孕了」

You better not let me go
你最好不要讓我走
And if you want me for your own
而如果你想要獨享我的愛
Then I'ma say it like
那我就會說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade
不要讓這個感覺溜走
I said
我說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade away
不要讓這個感覺溜走

(He get me high,then he go low
他使我開心 ,也使我憂)

You better not let me go
你最好不要讓我走
And if you want me for your own
而如果你想要獨享我的愛
Then I'ma say it like
那我就會說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade
不要讓這個感覺溜走
I said
我說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade away
不要讓這個感覺溜走
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade
不要讓這個感覺溜走
I said
我說
Don’t... let...
不...要....
Don’t let this feelin' fade away
不要讓這個感覺溜走

(He get me high,then he go low
他使我開心 ,也使我憂)


Luthian 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()