undefined
Audio:


Take My Heart  帶走我的心


Fallen so far
即使墜落千尺
Said you'd watch over my heart
你說你也只會在意我的安危
Your love was so real
你的愛是如此的真實
Too late to forget how you made me feel
想要忘記對你的好感已經太遲
Tell me what I was supposed to believe
告訴我應該相信何方
Held me so close I could hardly breathe
這感覺緊緊束縛使我難以呼吸
And now I can't find how to let you go
而現在我找不到任何方法將你放棄
You were mine but you've grown so cold
你仍然屬於我,但你已經逐漸冷漠
Say it's all in my head
說這都是我胡思亂想
I remember when you said
我還記得那一天
I'll never let you go
我不會放手的
Held me in the dark
引領我走過黑暗
Sheltered as you took my heart
讓我心有所屬的守護
I could never let you go, ooh
我不會讓你離去的,嗚
Say it's all in my head
說這都是我的胡思亂想
Remember when you said
還記得那一天
I'll never let you go
我不會放手的
Oh, hold me in the dark
喔,引領我走過黑暗
Sheltered as you take my heart
讓我心有所屬的守護
Take my heart
帶走我的心
Kiss me, pretend
虛假的一吻
Tell me all your love lies again
再次向我透露了你的愛全是謊言
Cast your shadows
跟隨在你的左右
Like how you said you'd catch me but let me go
就像你曾經的誓言但卻從未實現
You said I could have been free if I wanted to
你說只要我想隨時都能自由
I know you could see I was lost in you
我知道你可以看出我已為你瘋狂
Said you'd let me be if I wanted you to
說只要我同意你會放開手
And I know you'll leave but I don't want you to
現在我了解你將會離去但我並不想讓你走
Say it's all in my head
說這都是我的胡思亂想
I remember when you said
我還記得那一天
I'll never let you go
我不會放手的
Held me in the dark
引領我走過黑暗
Sheltered as you took my heart
讓我心有所屬的守護
I could never let you go, ooh
我不會讓你離去的,嗚
Say it's all in my head
說這都是我的胡思亂想
Remember when you said
我還記得那一天
I'll never let you go
我不會放手的
Oh, hold me in the dark
喔,引領我走過黑暗
Sheltered as you take my heart
讓我心有所屬的守護
Take my heart
擄獲了我的心
So take my heart for your love
所以帶走它成為紀念吧
I'll let you break it, part every piece of me
我會讓你摧殘我每一片靈魂
So take my heart, it's all that's left
所以帶走吧,這是我僅有的
Take my heart
帶走吧
Say it's all in my head
說這都是我的胡思亂想
I remember what you said
我還記得那一天
Hold me in the dark
引領我走過黑暗
Sheltered as you take my heart
讓我心有所屬的守護
Take my heart
帶走我的心

Luthian
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()