undefined
非常舒服輕快的一首電音
描述難以掌控的愛火如何在兩人間蔓延

來自洛杉磯的Mako
向來以這種柔和輕快的曲風見長
如果有興趣的話還可以來聽聽這首喔!

https://www.youtube.com/watch?v=3oAaZzFfciU
 
MV
 
"Breathe"
窒息


Another night up at the bar late
又是一個在酒吧的深夜
Skinny dresses and heartbreaks
曼妙女郎與委靡心碎
There's nothing magic going on
這並不會有任何魔法發生的
Then 'long came you
之後寂寞來襲
All the lights are down low
所有的燈火慢慢轉暗
And I keep losing my focus
而我逐漸迷離失焦
There's something happening
有某件事正在發生
I can't keep cool
讓我無法自持
 
Oh, I can't sleep
喔,我無法入眠
I'm dancing with adrenaline
我正在與腎上腺素共舞
I can't speak
我舌頭打結
Hands, they keep trembling
手,它們持續顫抖
I've been so weak
我變的如此虛弱
When you make an entrance
當你進入我的世界
And when you leave
又離開的當下
Oh, I can't hardly breathe
喔,我已經快要窒息
 
Oh, darling, I can't breathe
喔,甜心,我無法呼吸
Oh, I can't hardly breathe
喔,我已經快要窒息
Oh, darling, I can't breathe
喔,甜心,我無法呼吸
Can't hardly breathe
快要窒息
Oh, I can't breathe
喔,我無法呼吸
Can't hardly breathe
快要窒息
Oh I, oh I
喔我,喔我
Can't hardly
快要無法
And now you're killing me softly
現在你正輕柔的扼殺我的生機
You're saying things with your body
透過你的肢體傳達訊息
So I take your hand and then we go
所以我抓起你的手且迅速離去
All eyes on you
大家都注視著你
And I pull you in closer
而我將你拉的更近
You got me hooked and you know it
我已經上鉤而你也心知肚明
 
You're like a gamble
你就像一場賭局
But I love playing it loose
但我就愛對你放低戒心
 
Can't sleep
無法入眠
I'm dancing with adrenaline
我正在與腎上腺素共舞
I can't speak
我舌頭打結
Hands, they keep trembling
手,它們持續的顫抖
I've been so weak
我變的如此虛弱
When you make an entrance
當你進入我的世界
And when you leave
又離開的當下
Oh, I can't hardly breathe
喔,我已經快要窒息
 
Oh, darling, I can't breathe
喔,甜心,我無法呼吸
Oh, I can't hardly breathe
喔,我已經快要窒息
Oh I, oh I
喔我,喔我
Can't hardly breathe
已經快要窒息
Oh, I can't breathe
喔,我無法呼吸
Can't hardly breathe
已經快要窒息
I can't hardly
我已經快要
 
Oh, tell me what you've done; I'm awoken
喔 ,告訴我你做了什麼;我是清醒的
And I love it more every moment
而我非常喜歡這每分每秒
So, give me something for when you leave
所以,當你離去時讓我留下些紀念吧
'Cause I can't hardly breathe
因為我已經快要窒息
 
I can't hardly breathe
我已經快要窒息
I can't hardly breathe
我已經快要窒息
(I can't breathe)
(我無法呼吸)

- Luthian -

§合作請一律私訊粉專 Thankx!
 
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()