undefined
應粉絲所託翻譯這首
說實在這首也是我很大的一個電音回憶啊~~~~
當初第一批接觸的電音就有這首呢XD


MV

Believe

相信

I know that you’re alone
我知道你很寂寞
Alone tonight
寂寞在今晚
But in my heart
但在我心裡
There is you all the time
你永遠都在那
Cause you are everything for me
因為你是我的一切
The star which I can’t reach
那顆我總摘不到的星
All I do is believe (all I do is believe)
我所能做的只有相信(我所能做的只有相信)

Believe in love
相信愛情
Believe in you
信任著你
Believe that one day my dreams come true
堅信著某天我的夢想會成真
Believe in love
相信愛情
Believe in you
信任著你
Believe that one day, wondered it is me and you 
堅信總有一天,會不會是我和你 
You

One day, wondered it is me and you
某一天,會不會是我和你

You

You

One day, wondered it is me and you
某一天,會不會是我和你

You know that I’m afraid
你知道我很害怕
Afraid tonight
害怕今晚
To tell you what I fear (what I fear)
要告訴你我所擔憂的事物(擔憂的事物)
Fear for you
替你擔憂的

Cause you are everything for me
因為你是我的一切
The star which I can’t reach
那顆我總摘不到的星
All I do is believe (all I do is believe)
我所能做的只有相信(我所能做的只有相信)

Believe in love
相信愛情
Believe in you
信任著你
Believe that one day my dreams come true
堅信著某天我的夢想會成真
Believe in love
相信愛情
Believe in you
信任著你
Believe that one day, wondered it is me and you
堅信總有一天,會不會是我和你
You

One day, wondered it is me and you
某一天,會不會是我和你

You

One day, wondered it is me and you
某一天,會不會是我和你
You

One day, wondered it is me and you
某一天,會不會是我和你


- Luthian -

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()