undefined
有點狂的一首歌
本來被我放棄
但有粉絲要求就還是翻出來吧:P
順帶一提這首歌有兩個版本喔!
一個是加上Taylor Bennett的饒舌版本
另一個則是加入VaVa的中文rap
剩下的都沒差別喔~
那這裡我是拿Taylor加入的版本

MV

New World

新世界


Mama told you girl she's a mutt
媽媽說你的女孩她是個傻子
She said do me, she said do me proud, half-blood
她說幹我幹到爽吧,雜種
People every, people every corner, every block
人潮洶湧,人潮洶湧於每個街區與角落
We be rolling, we be rolling deep to the club
我們不得不,不得不尋歡作樂在夜店中

(Rolling, rolling, rolling)
玩樂,玩樂,玩樂

Yeah a lady pounding sake, yellow kitty eating Pocky
耶一位小姐擊打著沙袋,黃色小妞吃著Pocky
Boss bitch, hella cocky, that's whats up (that's what's up)
婊子女王,趾高氣昂,這就是這麼一回事(這麼一回事)
I'm in Cali making noise off-hotel with the boys
我人在加州與我的兄弟們在飯店開趴
Looking hella fresh, Kyoto, I'm the plug (I'm the plug)
京都的一切如此新鮮,我是來捧場的 (捧場的)
Valet's on me, like some molly on tamales
男僕與我,就像莫利醬與玉米粽般合拍
All the señoritas always show me love
所有的辣妹總是在像我示愛
Got a fire Russian model, taking Vodka from the bottle
身邊陪著一位火辣的俄羅斯模特兒,伏特加從瓶子裡大口灌下
Sasha, she don't need no chaser in her cup (in her cup)
莎夏,她不需要任何其他的追求者在身旁 (在身旁)

It's a new world, new world
這是個新世界,新世界
All the bad boys and the rude girls
充滿著壞男孩與莽撞的女孩
It's the new world, new world
這是個新世界,新世界
Yeah, we coming up, yeah we, yeah, we coming up
耶,我們要跟上,耶我們,耶我們要跟上
(hey)
(嘿)
We don't wanna, we just wanna live
我們不想,我們只想活在當下
I'm about to, come out with the clique
我已差不多,差不多退出小圈圈了
It's a new world
這是個新世界
Yeah, we coming up, yeah we, yeah we coming up
耶,我們逐漸稱霸,耶我們,耶我們逐漸稱霸

Yeah, we coming up, yeah we, yeah we coming up
耶,我們漸漸崛起,耶我們,耶我們漸漸崛起

I might be that Pop star of your generation
我也許是你那
世代中的流行巨星
Black, White, Hispanic, Asian, Persian persuasion
黑人,白人,拉丁裔美洲人,亞洲人,波斯人的信仰
This happens often, but ain't basic occasionally
這常常發生,但基本上只是有時
I turn that one-on-one to three, it's amazing
我把一對一變成一比三,真是夠讚
I came up from nothing and hit the lotto like it's the motto
我兩手空空來到這裡然後把玩拉霸當成人生志業
Get with different models, with different problems, and gifted bottles
與不同的辣妹出遊,帶著不同的問題與名酒禮盒
We've got fifty bottles and nails is polished that's from Chicago
我們豪飲五十瓶同時做指甲美容,這通通來自芝加哥
When we from the projects projected to never see a dollar
那時我們決定要把錢花到一點都不剩

It's a new world, new world
這是個新世界,新世界
All the bad boys and the rude girls
充滿著壞男孩與莽撞的女孩
It's the new world, new world
這是個新世界,新世界
Yeah, we coming up, yeah we, yeah, we coming up
耶,我們要跟上,耶我們,耶我們要跟上
(hey)
(嘿)
We don't wanna, we just wanna live
我們不想,我們只想活在當下
I'm about to, come out with the clique
我已差不多,差不多退出小圈圈了
It's a new world
這是個新世界
Yeah, we coming up, yeah we, yeah we coming up
耶,我們逐漸稱霸,耶我們,耶我們逐漸稱霸

- Luthian -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()