undefined
一樣是粉絲點的
果然當時應該要翻出來啊:P
MV

TH2C

(Dyro Remix)
什麼都不想管

I'm too high to care
我已經嗨到茫了
I'm too, I'm too high to care
我已經,我已經嗨到茫了
Sex and cigarette smoke in the air
性愛與雪茄充斥了整個空間
Yeah, I'm too high to care
耶,我什麼都不想管了
I'm too high to care
我已經嗨到茫了
I'm too, I'm too high to care
我已經,我已經嗨到茫了
Light that, throw it back, blow it in the air
不計形象,拋諸腦後,放浪形骸吧
Yeah, I'm too high to care
耶,我什麼都不想管了

 I'm too high to care
我什麼都不想管了

Valentino wallet with no money doesn't matter
帶著沒有錢的范倫鐵諾皮夾這並不是問題
Dropping out of college but she climbing up that ladder
被大學退學但她努力向上爬
Independent woman on some Californiacation
獨立的女性沾染了加州習氣
Rolling up a paper like it's morning meditation
捲起報紙彷彿這是晨間例行公事
Flew out to Ibiza put that ticket on a Visa
飛到伊比薩然後把門票放到簽證上
Boppin' when she wake up and she chase it with tequila
在醒來時口交而她用龍舌蘭醒酒
Independent woman, yeah she got no hesitation
獨立的女性,耶她沒有任何遲疑
See her in the crowd on some shoulders and she's singing
看見她身在人群跨坐某人肩頭並高聲歌唱

Iˊm too high to care
我已經嗨到茫了
I'm too, I'm too high to care
我已經,我已經嗨到茫了
Sex and cigarette smoke in the air
性愛與雪茄充斥了整個空間
Yeah, I'm too high to care
耶,我什麼都不想管了
I'm too high to care
我已經嗨到茫了
I'm too, I'm too high to care
我已經,我已經嗨到茫了
Light that, throw it back, blow it in the air
不計形象,拋諸腦後,放浪形骸吧
Yeah, I'm too high to care
耶,我什麼都不想管了

I'm too high to care

I'm too high to care


Everybody's staring, get a look at Mona Lisa

每個人都盯著,關注著焦點人物
Kill 'em at the door, she's serving looks like it's subpoena
在門前擊殺,她使命必達彷佛這是張傳票
Do it for herself 'cause nobody worth a goddess
為了自身而做因為沒有人值得得到一位女神
No one love her better than the mirror, that's a promise
沒有人愛她勝過面前的鏡子,這到是真的
Vegas for the weekend VIP like the Khalifa
在拉斯維加斯渡過VIP假期就像饒舌明星
Drink away the problems, call it overnight amnesia
借酒澆愁,自稱是隔夜失憶
She give all her worries to the bottom of the bottle
她將擔憂全部埋藏於酒瓶罐裡
Singing every word like the motherfucking gospel
把字字句句唱得就像去X媽的福音

I'm too high to care
我已經嗨到茫了
I'm too, I'm too high to care
我已經,我已經嗨到茫了
Light that, throw it back, blow it in the air
不計形象,拋諸腦後,放浪形骸吧
Yeah, I'm too high to care
耶,我什麼都不想管了

I'm too high to care,yeah
我已經嗨到茫了,耶

I'm too high to care
我什麼都不想管了

She too high to call you back
她已經嗨到什麼都不管
High to still be mad
沉醉於其中仍然瘋狂
Liking all the photos
按讚所有的照片
But she never follow back
但她從不追蹤回來
Yeah she know she bad
耶她非常瞭解自己
Roll up on the dash
飛快的動身
Draggin' like Komodo
如科莫多龍般緊咬
Yeah she never looking back
耶她從不回頭


- Luthian -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()