undefined
MV:

Outside 局外人

Look at what you've done 
 看看你做了什麼
Stand still, falling away from me 
不為所動,疏離於我
When it takes so long 
當時間久了
Fire's out, what do you want to be? 
星火燎原,你能怎麼說?

 

Now I'm holding on 
我仍堅持著
Myself was never enough for me 
過去的我已不復返
Gotta be so strong 
要變的更加堅強
There's a power in what you do 
你的所為給了我力量
Now every other day I'll be watching you 
現在,每一天我都要緊盯著你

 

I'll show you what it feels like 
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside 
現在我是個局外人
We did everything right 
一切本來好好的
Now I'm on the outside 
現在我卻是個局外人
I'll show you what it feels like 
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside
現在我是個局外人
We did everything right
一切本來好好的
Now I'm on the outside
現在我卻是個局外人

 

So, you give me no reason 
你沒有給我任何理由
For me to stay close to you 
讓我跟你靠得更近
Tell me what lovers do 
告訴我情侶們該做什麼
How are we still breathing?
這份愛為何還在生息?
It's never for us to choose 
這從來由不得我們選擇
I'll be the strength in you 
我要成為你的心靈支柱

 

Now I'm holding on (I'm holding on) 
我仍堅持著 (堅持著)
Myself was never enough for me 
過去的我已不復返
Gotta be so strong
要變的更加堅強
There's a power in what you do
你的所為給了我力量
Now every other day I'll be watching you
現在,每一天我都要緊盯著你

 

I'll show you what it feels like
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside
現在我是個局外人
We did everything right
一切本來好好的
Now I'm on the outside
現在我卻是個局外人
I'll show you what it feels like
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside
現在我是個局外人
We did everything right
一切本來好好的
Now I'm on the outside
現在我卻是個局外人


I'll show you what it feels like
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside
現在我是個局外人
I'll show you what it feels like
我會告訴你這是什麼感覺


I'll show you what it feels like
我會告訴你這是什麼感覺
Now I'm on the outside
現在我是個局外人
We did everything right
一切本來好好的
Now I'm on the outside
現在我卻是個局外人

 

Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()