undefined
字幕MV:

影片製作:夜夜生歌
因為版權的關係所以我們只能用Alesso放現場的影片來做
請見諒喔!
然後這首可以說是我當年電音入門的其中之一呢
太好聽到欲罷不能啊XDDDDD


官方音檔:


Pressure 壓力


Come around, feel the sound
靠過來,感受旋律

Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳

Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂

When I hear your sound
當我聽到你的嗓音

Come around, feel the sound
靠過來,感受旋律

Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳

Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂

When I hear your sound
當我聽到你的嗓音


I've got pressure, I'm in deep
我受到很大的壓力,深陷其中

Seems everybody wants something from me
似乎每個人都想從我身上得到什麼

I was a lover, but now a thief
我曾是個戀人,但現在是小偷

I'll take your breath away and set you free
我會帶走你的靈魂並使你自由


So much pressure
太多壓力

So much heat
一觸即發

So much hassle
太多爭執

They want me
我是獎品

So much pressure
太多壓力

So much heat
一觸即發

So much hassle
太多爭執

They want me
我是獎品

Come around, feel the sound

靠過來,感受旋律
Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳

Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂

When I hear your sound
當我聽到你的嗓音

Come around, feel the sound
靠過來,感受旋律
Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳
Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂
When I hear your sound
當我聽到你的嗓音

Come around, feel the sound

靠過來,感受旋律
Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳
Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂
When I hear your sound
當我聽到你的嗓音

Come around, feel the sound

靠過來,感受旋律
Boy you make my heart pound
男孩你讓我的心狂跳
Fill me up, bring me down
讓我狂喜,讓我憂
When I hear your sound
當我聽到你的嗓音

Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()