undefined
曼神出品真的幾乎都是好歌啊~
雖然比起我平常聽得超炸電音這算是柔的
可是還是有著讓人無法自拔的節奏和旋律啊XDD


MV:


Make It Right 回歸正軌


I still see us by the ocean
我仍看見我們徘徊在海邊
Drinking up that summer high
暢飲著夏日甘露
Fading in the sunshine
漸漸融化在陽光下
Boy we were killing time
男孩我們在消磨時光

You were like my best friend
你就像我的好姊妹
You were like the reason I felt alive
你是我覺得存在的唯一理由
Hear you say forever
聽到你說一句永遠
Think I might be losing my mind
我想我會陷入瘋狂

I keep fallin back to when we were together
我不斷倒轉回到我們仍在一起的時刻
Only you can make it right
只有你能讓它們回歸正軌
Tell me lies pretend you'll never leave me
向我說謊假裝你從沒離開過我
Even if I'm dreaming tonight
儘管我今晚只是在幻想

I just wanna go back to the days
我只是想要回到那些日子
When your heart and mine beat at the same pace
當你與我的心以一樣的速率同步跳動
Take me back to when we were together
帶我回到我們仍在一起的時光
Only you can make it
只有你能辦到

Make it right right
讓它,它們
Make it right
回歸正軌
Make it right right
讓它,它們
Make it right

回歸正軌
Make me right right
讓我,我的生活
Make me right
回歸正常
Make me right right
讓我,我的生活
Make me right
回歸正常

Only you can make it
只有你能辦到
Make me right right
讓我,我的生活
Make me right
回歸正常


I keep fallin back to when we were together
我不斷倒轉回到我們仍在一起的時刻
Only you can make it right
只有你能讓它們回歸正軌
Tell me lies pretend you'll never leave me
向我說謊假裝你從沒離開過我
Even if I'm dreaming tonight
儘管我今晚只是在幻想

I just wanna go back to the days
我只是想要回到那些日子
When your heart and mine beat at the same pace
當你與我的心以一樣的速率同步跳動
Take me back to when we were together
帶我回到我們仍在一起的時光
Only you can make it
只有你能辦到

Make it right right
讓它,它們
Make it right
回歸正軌
Make it right right
讓它,它們
Make it right

回歸正軌
Make me right right
讓我,我的生活
Make me right
回歸正常
Make me right right
讓我,我的生活
Make me right
回歸正常

Can you make me right?
你能讓我回歸正軌嗎?

Can you make me right?
你能讓我回歸正軌嗎?

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()