undefined
MV

Soldier

士兵


Tell me one more time
再告訴我一次
Wanna taste it on your mouth
你想要享受這份滋味
Burnin' up your mind
刺激你的大腦
Fever when you're comin' down
在低落時喚起狂熱
Crossin' every line
逾越每條界線
Yeah, I'd do it all for you, ooh
耶,我願意為了你付出一切,喔
 
Climbin' like a vine
像藤蔓攀緣著
Cut me off like sugarcane
藕斷絲連就像甘蔗
Damn, you get me high
該死,你讓我高潮
Sweep me up like hurricane
像颶風一樣將我捲起拋高
Never say goodbye
從沒說再見
Yeah, I'd do it all for you, yeah
耶,我做這些事都是為了你,耶

 
Ain't nobody know ya'
沒有任何人瞭解
Like I fuckin' know ya'
像我如此透徹
Ain't nobody hold ya'
沒有任何人堅持
Like I hold ya'
像我如此固執
When you're feelin' low, yeah
當你覺得低潮,耶
I'm ready to go, yeah
我會準備好,耶
Keep on fightin' for ya'
繼續為此奮鬥
Like a soldier
像個士兵

Oh, I might get caught up and carried away
喔,我也許會被抓獲然後扛走
You wouldn't wanna have me another way
你不會想要用另一個方式見到我的
 
Ain't nobody know ya'
沒有任何人瞭解
Like I fuckin' know ya'
像我如此透徹
Ain't nobody hold ya'
沒有任何人堅持
Like I hold ya'
像我如此固執
When you're feelin' low, yeah
當你覺得低潮,耶
I'm ready to go, yeah
我會準備好,耶
Keep on fightin' for ya'
繼續為此奮鬥
Like a soldier
像個士兵


Oh yeah (x3)
喔耶 (x3)
For ya' like a soldier
像個士兵般奮鬥

Let me change the vibe
讓我轉換一下氣氛
Put it down and comatose
放下歧見去大睡一場
Holy over time
管他幾點
Heaven 'til you overdose
縱情直到忘我
Crossin' every line
逾越每條界線
Yeah, I'd do it all for you, yeah
耶,我做這些事都是為了你,耶

Feel the water rise
感受到水位上升
Build you up a barricade
築起一道大壩
Till we’re out of time
直到我們迫在眉睫
See it through like cellophane
透過其中觀看彷彿玻璃紙
Never say goodbye
從沒說再見
Yeah, I'd do it all for you, yeah
耶,我做這些事都是為了你,耶

Ain't nobody know ya'
沒有任何人瞭解
Like I fuckin' know ya'
像我如此透徹
Ain't nobody hold ya'
沒有任何人堅持
Like I hold ya'
像我如此固執
When you're feelin' low, yeah
當你覺得低潮,耶
I'm ready to go, yeah
我會準備好,耶
Keep on fightin' for ya'
繼續為此奮鬥
Like a soldier
像個士兵


Oh, I might get caught up and carried away
喔,我也許會被抓獲然後扛走
You wouldn't wanna have me another way
你不會想要用另一個方式見到我的

Ain't nobody know ya'
沒有任何人瞭解
Like I fuckin' know ya'
像我如此透徹

Ain't nobody, ain't nobody, ain't nobody...
沒有任何,沒有任何,沒有任何...

- Luthian -

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()