undefined
這首由來自瑞典的Loreen所唱
本來是偏柔的流行歌曲
但可能為了跟上電音潮流
又重製成了電音版本XD

不過我個人覺得電音版本好聽很多啊~~~~~~

那她的特色在於有著驚人的音域
(她的最高音常聽起來像尖叫聲 有點恐怖)
但也因為這樣 唱起電音格外的適合啊 XD
而且看她的演唱會最近也常出現電子混音器材
看來可能有打算要往這塊發展了WWWWW


MV:


Paper Light 天燈

I'm coming back to start
我回到原點
I'm counting back to the start
我細數過去回到從前
The sound of guns when we part
我們分離的槍聲響起時
I'm in a race with this heart
我以這樣的決心成為競賽一員
 
Come under my skin
淪肌浹髓
Rush through my face
一閃即逝
I need your light
我需要你的光
I’ve been chased
我被追擊至
To a stormy place
一個狂風咆嘯的地方
Shooting up to the sky
對著天空鳴槍
 
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
Higher
更遠
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
We’re paperlight
我們是高升的天燈
 
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be 
我們天生就該
Born to be high
就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be Higher
我們天生就該飛的更高
We’re paperlight
我們是高升的天燈
 
You're flashing bright in my eyes
你是我眼裡的一抹亮光
You're all I've done, all my life!
你就是我的一切,我的生命!
And things aren't now what they seem
而眼前的事物並不是你現在所見
We're kings and queens of my dreams
我們是我夢想中的王與后
 
Come under my skin
淪肌浹髓
Rush through my face
一閃即逝
I need your light
我需要你的光
I’ve been chased
我被追擊至
To a stormy place
一個狂風咆嘯的地方
Shooting up to the sky
對著天空鳴槍
 
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
Higher
更遠
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
We’re paperlight
我們是天燈
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be
我們天生就該
Born to be high
就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
We’re paperlight
我們是天燈
 
I do it for you,
我為了你奮不顧身
You do it for me
你也以此回報
I do it for you,
我為了你奮不顧身
You do it for me
你也以此回報
I do it for you,
我為了你奮不顧身
You do it for me
你也以此回報
 
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
Higher
更遠
Higher
更高
We’re paperlight
我們是高升的天燈
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be
我們天生就該
Born to be high
就該飛的更高
We’re born to be high
我們天生就該飛的更高
We’re born to be higher
我們天生就該飛的更高
We’re paperlight
我們是高升的天燈

Luthian
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()