undefined
MV

Collide

碰撞


Swim with the tide
逐浪潮而游
Watch it collide
看著它們互相衝撞
Sing from the highlands
在高地歌唱
Your love's like an island
你的愛就像天堂小島
I just wanna get lost
我只想迷失其中
Lay under stars
徜徉在星空之下
Dreams of the future
未來之夢
In front of our eyes
近在眼前
 
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes, eyes, eyes
近在眼前,前,前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
 
He's in the dark
他身在黑暗之中
Only I can see is glowing heart
只有我可以看見這炙熱的心
Opens his lungs
展開了他的肺
And he's breathing every single star
呼吸著每一顆星星
I just keep on waking up
我只是持續保持清醒
Reaching for his hand
伸長手臂為了與之相守
Remember the moment
留下這一刻的銘印
We knew this would never end
你我都知這世界從未結束
 
Swim with the tide
逐浪潮而游
Watch it collide
看著它們互相衝撞
Sing from the highlands
在高地歌唱
Your love's like an island
你的愛就像天堂小島
I just wanna get lost
我只想迷失其中
Lay under stars
徜徉在星空之下
Dreams of the future
未來之夢
In front of our eyes
近在眼前
 
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
 
I'll just keep on swimming
我只是不停游泳
'Til I see you again
直到我再與你相會
Go back to the moment
回到那一個時刻
We knew this would never end
我們都知這不會是終點
 
Swim with the tide
逐浪潮而游
Watch it collide
看著它們互相衝撞
Sing from the highlands
在高地歌唱
Your love's like an island
你的愛就像天堂小島
I just wanna get lost
我只想迷失其中
Lay under stars
徜徉在星空之下
Dreams of the future
未來之夢
In front of our eyes
近在眼前
 
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前
Front of our eyes
近在眼前

- Luthian -
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()