undefined
"Heartbreak Hotel always depress me"
「傷心大飯店總是讓我抑鬱」

這首最近一直讓我單曲循環啊啊啊啊!!!
真的太好聽了
看來以後也該來關注一下Loote了XD


MV

85%

Put your cigarette out, you know I hate those
熄滅你的雪茄,你知道我痛恨那味道
I hate how you left the bad taste in my mouth
我討厭你如何留下那怪味道在我的口中
I believed what I wanted to see in you
我相信我想要從你身上看到什麼
And it's true now the truth's coming out
但現在一切都原形畢露

There's a ghost in my bed
我的床上躺著一個幻影
Should've known what to expect
我該知道我期待著什麼嗎?
But you, you could tell me I'm different
但你,告訴我我是不一樣的
If it ends the same, what's the difference?
如果結局依舊,不一樣在哪?
Lie to me, make it seem better than it ever was
對我撒謊吧,讓整件事看起來沒那麼糟
 
Ooh, I should really use my head
喔喔,我應該要多用腦袋的
I should really use my head 'stead of thinking with my chest, yeah
我應該要多多思考避免感情用事,耶
Ooh, I was dying to connect
喔喔,我快要失去聯繫了
Gave me 85%, only 85%, yeah
留下85 %,只要85 %,耶
 
Ooh, yeah, yeah
喔喔,耶,
 
We dive into things head first
我們總是快速墜入情網
Hoping for something more than we knew we could be
期盼著我們能力無法做到的某事
You didn't have any cruel intentions
你完全沒有任何殘忍的意圖
I thought I mentioned I want more than you
我覺得我注意到我想要多了解你了

There's a ghost in my bed
床上躺著一個幻影
Guess it's nobody's fault in the end
猜測最後沒有誰是誰非
You lied to me, you could tell me I'm different
你對我撒謊,說我們可以有不同的結果
If it ends the same, what's the difference?
如果結局依舊,不一樣在哪?
Lie to me, make it seem better than it ever was
對我撒謊吧,讓整件事看起來沒那麼糟

 
Ooh, I should really use my head
喔喔,我應該要多用腦袋的
I should really use my head 'stead of thinking with my chest, yeah
我應該要多多思考避免感情用事,耶
Ooh, I was dying to connect
喔喔,我快要失去聯繫了
Gave me 85%, only 85%, yeah
留下85 %,只要85 %,耶
 
There's a ghost in my bed
我的床上躺著一個幻影
Should've known what to expect
我該知道我期待著什麼嗎?
Ooh, I was dying to connect
喔喔,我快要失去聯繫了
Gave me 85%, only 85%, yeah
留下85 %,只要85 %,耶
 
It's a challenge
這是場挑戰
Tryna find the balance between love and lust
試著找到在愛與慾望中的平衡
All we got was lost when I really thought we had it
但我們只得到失去在認為我們擁有之時
Feelings fade and people change and things they fall apart
感受漸漸凋零,而人們變了且熟悉的環境逐漸崩毀
But that doesn't mean I don't believe in speaking from the heart
但這並不代表我不相信發自內心的想法與話語
You see, you're more like Coca, I'm more like Pepsi
你看,我倆水火不容
I just hope that you don't forget me
我只希望你不會忘記我
It wasn't right the way you left me
你離開我不是正確的決定
Heartbreak Hotel always depress me
傷心大飯店總是讓我抑鬱
Could you give me just a little bit more?
你能再多給予我一點嗎?
Should've known what I was asking for
你應該知道我說的是什麼
We met as friends, we'll end as friends
我們以朋友相遇,結束後也要是朋友
We will be till we die, right?
我們會繼續當朋友到死,對吧?
But if you start to miss me, I don't like to be alone
但如果你開始想念我,我不喜歡孤身一人
So if you wanna try again you better let me know
所以如果你想要再試一次最好讓我知道

 
Ooh, I should really use my head
喔喔,我應該要多用腦袋的
I should really use my head 'stead of thinking with my chest, yeah
我應該要多多思考避免感情用事,耶
Ooh, I was dying to connect
喔喔,我快要失去聯繫了
Gave me 85%, only 85%, yeah
留下85 %,只要85 %,耶

- Luthian -
 
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()