undefined
MV

 
"ChillS"
放空

Coat, laying on the floor
外套,遺留在地
Long December nights are what I've been waitin' for
十二月的漫漫長夜是我等待已久的
Pull my hand close to the fire
將我的手與火焰拉近距離
 
Shiverin', I'm shiverin', I can't stop
顫抖,顫抖,我無法停止
Give me the look, you know the one I want
給我那個眼神,你知道我想要的
I've been waiting for
我已等待許久
It's so cold, it's so cold, yeah
這是如此的寒冷,寒冷,耶
 
I got chills when you walk
你的步伐使我放空一切
Chills when you talk
在你的言語裡迷失
Chills every time you say my name
我徜徉在一次次對我的呼喚
It's the way that it feels when we touch
這是我們感受對方撫觸的方式
I can't get enough
我無法滿足
Love got me frozen in place
愛讓我凍結在此
 
Baby, I got chills
寶貝,我覺得放鬆
Ooh, baby, I got chills
喔嗚,寶貝,我全身舒暢
Ooh, baby, I got chills (Yeah)
喔嗚,寶貝,我極度愜意 (耶)
 
Arms wrapped around my neck ('Round my neck)
手臂環繞我的脖頸(我的脖頸)
You keep me warm
你使我保持溫暖
You are the spark igniting me again
你是那個再度點亮我的火花
 
Oh, I can't get enough of you, I'm (You, I'm)
喔,對你我永不滿足,我(你,我)
 
Shiverin', I'm shiverin', I can't stop
顫抖,顫抖,我無法停止
Give me the look, you know the one I want
給我那個眼神,你知道我想要的
I've been waiting for (Ooh)
我已等待許久 (嗚)
It's so cold, it's so cold, yeah (It's so cold, yeah)
這是如此的寒冷,寒冷,耶 (寒冷,耶)
 
I got chills when you walk
你的步伐使我放空一切
Chills when you talk
在你的言語裡迷失
Chills every time you say my name
我徜徉在一次次對我的呼喚
It's the way that it feels when we touch
這是我們感受對方撫觸的方式
I can't get enough
我無法滿足
Love got me frozen in place
愛讓我凍結在此
 
Baby, I got chills (Baby, I got chills)
寶貝,我覺得放鬆 (寶貝,我覺得放鬆)
Ooh, baby, I got chills (Ooh, baby, I got chills)
喔嗚,寶貝,我全身舒暢 (喔嗚,寶貝,我全身舒暢)
Ooh, baby, I got chills (I got chills, I got)
喔嗚,寶貝,我極度愜意 (我極度愜意,我極度)
 
I think about you every second of the day
我每天的每分每秒都在想妳
My heart used to be so cold, the world used to be so gray
以前我的心都是冰冷的,世界總是灰暗的
And I know seasons change, but it felt like it never would
感知的到四季變換,但是總像沒改變過
No one seemed to understand me but you understood
沒有人可以真正了解我,但妳可以
We could be royalty, I'll be your prince, yeah
我們會成為皇室,我會是妳的王子,耶
Give you that loyalty, don't matter the distance
給我那份榮譽,不要理會這樣遠的距離
I'ma love you for who you are 'cause I like that you're different
不管是好是壞,我都會愛妳,因為我就愛妳的獨一無二
Tell me anything you wanna say and I'll sit back and listen
告訴我每件妳想說的事,而我一定會洗耳恭聽
Ah, yeah (Ooh, yeah)
喔,耶 (喔,耶)
 
And I know we're living busier days
我知道我們都過著忙碌的日子
And life be moving so fast, I feel like everything's changin'
而生命是如此的稍縱即逝,我感覺每個事物都在變換
But when we kiss, I feel a jump in my heart
但當我們親吻之時,我感受到胸口的心跳
The same feeling that I felt from the start (Ooh)
也是我在最初感受到的那份悸動 (喔嗚)
Yeah, baby, I got
耶,寶貝,我覺得
 
I got chills (I got chills, no, oh no no, oh no no)
寶貝,我覺得放鬆 (我覺得放鬆,不,喔不不,喔不不)
Ooh, baby, I got chills (Ooh yeah, I got chills)
喔嗚,寶貝,我全身舒暢 (喔耶,我全身舒暢)
Ooh, baby, I got chills (Ooh yeah, I got chills)
喔嗚,寶貝,我極度愜意 (喔耶,我極度愜意)
Oh woah, oh woah, ooh-ooh
喔 喔喔,喔 喔喔 ,喔喔
Ooh, baby, I got chills
喔,寶貝,我覺得放鬆
 
- Luthian -
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()