undefined
我的電音經典愛歌之一
Bright Lights的聲音只有超讚能形容啊!!!!

字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Believe 相信 

No one got their whole life figured out
從來沒有人知曉人生的全貌
So while you learn the ropes
所以當你抓到要領時
Can I be there to hold you now
我能與你同行嗎?

Let me take care of you my dear
親愛的,讓我照顧你吧
You were my fantasy
你就是我的命中注定
Even when you’re really not sure
就算你也不確定
Exactly where you want to be
自己最後的方向
I’ll make believe in you
我會全心全意的相信你
Until it goes down
直到事情急轉直下
Til it all comes true
或全部成為真實
I’ll be you’re wishing well now
我會達成你的願望

Let me make believe in you
讓我相信你一回吧
We can dream that I’ll love you now
我們可以攜手翱翔在愛情的夢境中
I won’t let you go oh
我不會放手的,喔

Cause I believe in you
因為我相信你
I believe in you
我相信你
Oh,I believe in you
喔,我相信你 
I believe in you ohh oh
我相信你,喔喔

I believe in you
我相信你

You think you’re all alone
你覺得你是孤獨一人的
You were always let down, let down oh
你總是自甘墮落,墮落,
In your head there’s a lot of things
你的腦袋充滿了太多想法
You need to rest now, rest now oh
你現在需要休息,休息,喔

Let me take care of you my dear
親愛的,讓我照顧你吧
You were my fantasy
你就是我的命中注定
Even when you’re really not sure
就算你也不確定
Exactly where you want to be
自己最後的方向

Let me make believe in you
讓我相信你一回吧
We can dream that I’ll love you now
我們可以攜手翱翔在愛情的夢境中
I won’t let you go oh
我不會放手的,喔

Cause I believe in you
因為我相信你
I believe in you
我相信你
Oh,I believe in you
喔,我相信你
I believe in you
我相信你
I believe in you
我相信你
Oh,I believe in you
我相信你
I believe in you ohh oh
我相信你,喔喔

I believe in you
我相信你
I believe in you
我相信你
Oh,I believe in you
我相信你
I believe in you ohh oh
我相信你,喔喔


Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()