undefined
以吉他做為主旋律
相當具有夏日風情呢!


MV:


Happy 快樂

I feel the rain
我感受到雨滴

Against my window
正敲擊著窗戶
So far away
似近似遠
From all that I know
如同我的記憶中

Memories flood in
回憶湧現
Of those I miss the most
那些我最為懷念的
It feels good to be back
回到這裡是如此美好

I'm happy, happy, happy to be home again
我很開心,開心,開心能再次回到家
So happy, happy, happy to be home
很開心,開心,開心能回到家
Home again
再次回家

I feel the rain

我感受到雨滴
Against my window
正敲擊著窗戶
So far away
似近似遠
From all that I know
如同我的記憶中

Memories flood in
回憶湧現
Of those I miss the most
那些我最為懷念的
It feels good to be back
回到這裡是如此美好

I'm happy, happy, happy to be home again
我很開心,開心,開心能再次回到家
So happy, happy, happy to be home
很開心,開心,開心能回到家
Home again
再次回家

Happy to be home again
開心能再次回到家


I'm happy, happy, happy to be home again
我很開心,開心,開心能再次回到家
So happy, happy, happy to be home
很開心,開心,開心能回到家
Home again
再次回家

Happy to be home
開心能回到家

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()