undefined
同樣是我從美劇裡挖出的一首歌

歌聲非常非常銷魂
副歌聽久還會上癮XD
但除此之外

我真的覺得這首是路西法這齣美劇裡最能代表路西法和克羅伊關係的歌啊
完全把他們的關係寫的超清楚!

應該收來當片尾曲的

只出現一次不夠啊!!!!!

另外除了路西法,美少女的謊言、馬可波羅、The Royals全都有出現過這首喔!
看來在影集界相當炙手可熱呢~


MV:

Devil, Devil 
魔鬼,魔鬼


Devil, devil 
魔鬼,魔鬼
Clever devildevil 
聰明的魔鬼,魔鬼
How quickly they do sell their souls
他們出賣靈魂的速度是如此的快
For the feast and the promise of gold 
只為了盛宴與財富的承諾
But devil,that won't be me 
但魔鬼,我並不會是其中之一

Devil, devil 
魔鬼,魔鬼
Bones of metal metal 
你是鐵石心腸
You torture saints with a single glance 
僅僅一瞥,你的折磨也會成為仁慈
Make them think they ever stood a chance 
讓他們認為還有第二次機會

Do not try me devil devil 
不要考驗我魔鬼,魔鬼
Cannot buy me devil devil 
你無法賄賂我魔鬼,魔鬼
You won't make a fool of me,oh no 
你絕不會讓我犯錯的,喔不
What makes you so special special 
到底是什麼讓你如此特別
To think I would ever settle 
使我認為我能安心依賴
For that devious dance between you and me devil devil 
向我們之間的明爭暗鬥致敬,魔鬼,魔鬼

Rebel rebel,call me a rebel rebel 
反叛,反叛,說我是個反叛份子
I walk the plank, not a tear in my eye 
我走過獨木橋,沒留下任何一滴眼淚
I won't go down your blushing bride 
我不會成為你害羞的新娘
Under the water I'll be sharpening my knife 
在平靜的水面下我會霍霍磨刀

Do not try me devil devil 
不要嘗試我的底線,魔鬼,魔鬼
Cannot buy me devil devil 
你無法賄賂我魔鬼,魔鬼
You won't make a fool of me,oh no 
你絕不會讓我犯錯的,喔不
What makes you so special special 
到底是什麼讓你如此特別
To think I would ever settle 
使我認為我能安心依賴
For that devious dance between you and me devil devil 
向我們之間的明爭暗鬥致敬,魔鬼,魔鬼


You take the shape of 
你化身為
Everything that I'm drawn to 
任何我著迷的事物
You take the shape of 
你披著能
Everything that I'm drawn to
迷惑我的外衣
But your eyes 
但你的眼睛
Are dead and red 
帶著死亡與鮮血
Red as rust
如鐵鏽般赤紅

Do not try me devil devil 
不要嘗試我的底線,魔鬼,魔鬼
Cannot buy me devil devil 
你無法賄賂我魔鬼,魔鬼
You won't make a fool of me,oh no 
你絕不會讓我犯錯的,喔不
What makes you so special special 
到底是什麼讓你如此特別
To think I would ever settle 
使我認為我能安心依賴
For that devious dance between me and the devil devil 
向我與魔鬼之間的危險之舞致敬,致敬


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()