undefined
MV:

Bad Blood 芥蒂 

'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
You know it used to be mad love
你知道這總是會歸於不歡而散的
So take a look what you've done
所以看看你做了什麼
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey
Now we got problems
現在我們有大麻煩了
And I don't think we can solve them
而我不覺得我們可以完美解決
You made a really deep cut
你造成了難以彌補的裂痕
And, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey

I can’t take it back, look where I’m at
我無法回去,看看現在我身在何處
We was on D like DOC, remember that?
我們曾經一起引領潮流,記得嗎?
My TLC was quite OD, ID my facts
我的溫暖關懷完全是太過火,把我拉回現實
Now POV of you and me, similar Iraq
現在我與你之間的觀點,就像伊拉克戰爭
I don’t hate you but I hate to critique, overrate you
我不恨你但我恨我的評價,高估了你
These beats of a dark heart, use bass lines to replace you
這些來自黑暗的深沉節奏,取代了你藉由貝斯旋律
Take time and erase you, love don’t hear no more
需要時間來忘掉你,愛已經蕩然無存
No I don’t fear no more, better yet respect ain’t quite sincere no more
不,我已經不畏懼,而尊重再也不重要了

Oh, it's so sad to think about the good times, you and I
喔,每次回想我們在一起的美好時光總是讓人感傷
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
You know it used to be mad love
你知道這總是會歸於不歡而散的
So take a look what you've done
所以看看你做了什麼
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey
Now we got problems
現在我們有大麻煩了
And I don't think we can solve them
而我不覺得我們可以完美解決
You made a really deep cut
你造成了難以彌補的裂痕
And, baby, now we've got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey

Remember when you tried to write me off?
記得你嘗試著貶低我嗎?
Remember when you thought I’d take a loss?
還記得你希望我失敗嗎?
Don’t you remember? You thought that I would need yah
你是否還記得?你認為我會需要
Follow procedure, remember? Oh wait you got amnesia
遵循步驟,記得嗎?喔,等等我忘了你得了失憶症
It was my season for battle wounds, battle scars
這是我的戰鬥季節,為了榮譽創傷與傷疤
Body bumped, bruised
猛力衝撞,滿身瘀青
Stabbed in the back; brimstone, fire jumping through
背地中傷;硫磺,火焰等等我輕鬆越過
Still, all my life, I got money and power
儘管如此,我的人生勝利,已經得到錢與權力
And you gotta live with the bad blood now
而你現在則要帶著我們的芥蒂繼續下去

Oh, it's so sad to think about the good times, you and I
喔,每次回想我們在一起的美好時光總是讓人感傷

'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
You know it used to be mad love
你知道這總是會歸於不歡而散的
So take a look what you've done
所以看看你做了什麼
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey
Now we got problems
現在我們有大麻煩了
And I don't think we can solve them
而我不覺得我們可以完美解決
You made a really deep cut
你造成了難以彌補的裂痕
And, baby, now we've got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey

Band-aids don't fix bullet holes
繃帶無法掩蓋槍傷
You say sorry just for show
你說抱歉只是為了表面
You live like that, you live with ghosts
你就是這樣生活,與鬼魂共處
Band-aids don't fix bullet holes
繃帶無法掩蓋槍傷
You say sorry just for show
你說抱歉只是為了表面
If you live like that you live with ghosts
如果你繼續生活像與鬼魂共舞
If you love like that blood runs cold
如果你喜歡那冷血的模式

'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
You know it used to be mad love (mad love)
你知道這總是會歸於不歡而散的
So take a look what you've done
所以看看你做了什麼
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey
Now we got problems
現在我們有大麻煩了
And I don't think we can solve them (think we can solve them)
而我不覺得我們可以完美解決
You made a really deep cut
你造成了難以彌補的裂痕
And, baby, now we've got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
(Hey)

'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
You know it used to be mad love
你知道這總是會歸於不歡而散的
So take a look what you've done (look what you've done)
所以看看你做了什麼
'Cause, baby, now we got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey
Now we got problems
現在我們有大麻煩了
And I don't think we can solve them
而我不覺得我們可以完美解決
You made a really deep cut
你造成了難以彌補的裂痕
And, baby, now we've got bad blood
我想寶貝,我們心中的芥蒂已然生成
Hey


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()