undefined
字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Afroki 無所畏懼


I was afraid to be myself
我害怕勇敢做自己
I was afraid that you could tell
也恐懼你口中的實話
I was afraid of what I felt.
我害怕自身的感受
I was afraid it wasn't real.
我懼怕這都不是真實的

But I wanna get up, up, up
但我想要往上爬,爬,爬
And I wanna let go, oh, oh
也想要不顧一切
'Cause I'm ready to take control
因為我已經準備掌控全局
Take a look at me,
看看我吧,
Take a look at me,
看看我吧,
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
No

I'm not afraid anymore
我再也不害怕了

Cold in the shadow of my doubt
在自己的陰影中瑟縮發抖
So scared to step out from the crowd
害怕踏出人群熬出頭
But I am a wildfire now
但我現在是一把野火
Too hot for you put me out
太過炙熱讓你無法忽略

'Cause I'm burning it up, up, up

因為我正發光發熱,熱,熱
And I'm tearing it down, own, own
而我去除一切阻礙
I've been waiting here long enough
我已經在這裡等候多時
Take a look at me
看看我吧,
Take a look at me
看看我吧,
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了
No

I'm not afraid anymore
我再也不害怕了

No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)
No fear (I'm ready)
無畏 (我準備好了)

No fear and no tears
無畏且無淚
I'm not afraid anymore, anymore
我再也不害怕了,不害怕了
No fear and no tears
無畏且無淚
I'm not afraid
我不害怕
I'm not afraid anymore
我再也不害怕了

I'm not afraid anymore
我再也不害怕了


Luthian
X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()