close
undefined
MV

Talking To You
享受當下


I feel a lot less angry then I did last year
我感到比去年那次較不生氣了
But have I start wondering, lost all fear
但我卻也開始疑惑,遺失所有
Of the dark, of the dark
對黑暗的恐懼,對黑暗的恐懼
Can you tell me, when did you become my
ghost?
你能否告訴我,何時你成了我身邊的鬼魂
'Cause you were just right here as you held me close
因為你剛才在這將我緊摟
In your arms, in your arms
在你的臂彎,在你的臂彎
 
But I'm talking to you, you, you, you
但我正與你談天,天,天,天
I'm talking to you, you, you, you
我正與你說地,地,地,地
I'm talking to you
我們正享受著當下
I'm talking to you
我們正享受著當下
 
I just drive through the night with the memories
我正帶著回憶疾速奔馳於黑夜
Down the same back streets while the songs plays
伴隨著樂聲通過同樣的小巷
On repeat, on repeat
不斷重複,不斷重複
Now time has gone, most has haunted me
現在過去已逝,大部分還糾纏我心
And you went on, I can't look in my eyes up
你仍如昔嗎?我無法越界只能
In the string, in the string
捫心自問,捫心自問
 
But I'm talking to you, you, you, you
但我正與你談天,天,天,天
I'm talking to you, you, you, you
我正與你說地,地,地,地
I'm talking to you

我們仍享受著當下

I'm talking to you

我們仍享受著當下

I'm talking to you
我們仍享受著當下


I'm talking to you, you, you, you

我正與你談天,天,天,天
I'm talking to you
我們仍享受著當下
 

-Luthian-

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()