undefined
字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Wicked Games   情慾賭局

I left my girl back home
我放我的女孩回家
I don't love her no more

我再也不愛她了
And she'll never fucking know that
而她從來不會知道這件事
These fucking eyes that I'm staring at

我正盯著這些挑逗的雙眼
Let me see that ass

讓我瞧瞧你的裙下
Look at all this cash

看看這些現款
And I emptied out my cards too

我的卡也已經刷爆
Now I'm fucking leaning on that

現在我只能沉浸在溫柔鄉

Bring your love baby I could bring my shame

寶貝給我你的愛,我就能卸下我的顏面
Bring the drugs baby I could bring my pain

帶給我那些藥物,讓我能回溯我的痛苦'
I got my heart right here

我的心仍在這
I got my scars right here

同時上面有道深刻傷痕
Bring the cups baby I could bring the drink

寶貝給我杯子,我就能變出酒
Bring your body baby I could bring you fame

獻給我妳的身體,我就能給你榮華富貴
And that's my motherfucking words too

而這就是我該死的胡言亂語
Just let me motherfucking love you

就讓我愛你愛到死吧

So tell me you love me

所以說你愛我
Only for tonight

只限今晚
Only for tonight

只限今晚
Even though you don't love me

即使你只是虛情假意
Just tell me you love me

就說你愛我
Even though you don't love me
即使你真的不愛我

So tell me you love me

所以向我訴說你的愛
Only for tonight

只限今晚
Only for tonight

只限今晚
Even though you don't love me
即使你真的不愛我

Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()