close

undefined
MV:

影片製作:夜夜生歌
翻譯:Luthian 


Fractures 幻滅

Burning everything I know
燒毀過去所知的一切
Desperate for a change
為了改變而孤注一擲
Crashing down the ancient roads
毀棄前人所走的道路
Past our yesterday
掙脫我們的過去

Maybe there is hunger in my blood
也許我的血液裡正流動著飢渴
Screaming out loud for what I want
大聲呼喊著我的渴望
See me running full speed at it
看著我對著目標全速前進
Shattering, collide
破壞,衝撞
Call it post-traumatic
稱之創傷後症候群
Now it's do or die
現在一決生死吧

Coming after tiny fractures
小小的夢想幻滅後
Coming after tiny fractures
在不足掛齒的挫折之後
See me running full speed at it
看著我對著目標全速前進
Coming after tiny fractures
小小的夢想幻滅後
Call me post-traumatic
說我是創傷後的陰影
What comes after, tiny fractures
緊接在後的,就是微小的挫敗

Tiny fractures
微小的挫敗

Feeding frenzy is in my brain
腦海裡滋養著狂怒
I'm hopeful every day
我每天都充滿希望
I gotta get it while we are still young enough to break
我一定要趁我們還年少輕狂時達到目標
We're finally not afraid
我們終於不再害怕了

Maybe there is hunger in my blood
也許我的血液裡正流動著飢渴
Screaming out loud for what I want
大聲呼喊著我的渴望
See me running full speed at it
看著我對著目標全速前進
Shattering, collide
破壞,衝撞
Call me post-traumatic
說我是創傷後的陰影
Now it's do or die
就是現在了

Coming after tiny fractures
小小的夢想幻滅後
Coming after tiny fractures
在不足掛齒的挫折之後
See me running full speed at it
看著我對著目標全速前進
Coming after tiny fractures
小小的夢想幻滅後

Call me post-traumatic
說我是創傷後的陰影
What comes after, tiny fractures
緊接在後的,就是微小的挫敗

Tiny fractures
微小的挫敗


Luthian  X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()